۷ سال پیش

تعیین وضعیت نیروهای قرارداد کار معین آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر

 نیروهای قرارداد کار معین با مجوز سازمان مدیریت تبدیل وضعیت می شوند

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


وزیر آموزش و پرورش گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کار معین و معلمین قرآنی با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی از اولویت های وزارت آموزش و پرورش در سال جاری است.
علی اصغر فانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، اظهار داشت: تا اواخر تیر یا اوایل مردادماه سال جاری ساماندهی نیروهای انسانی را در کل آموزش و پرورش به نتیجه می رسانیم، البته سیاست ما در دوسال اخیر بومی گزینی بوده و برای تامین نیروهای انسانی، چه از طریق دانشگاه فرهنگیان و چه از طریق آزمون استخدامی که نمونه آن نیز سال گذشته برگزار شد، همین سیاست را در پیش گرفته ایم تا مشکلات نقل و انتقالات را کاهش دهیم.
وی با اشاره به برنامه ریزی های مربوط به سال تحصیلی آینده و کمبود نیروی آموزش و پرورش بخصوص در آذربایجان غربی، افزود: وضعیت نیروی انسانی در مجموعه آموزش و پرورش کشور از چند ماه گذشته با دعوت از استان ها و بررسی وضعیت نیروها و تطبیق آن با ثبت نام دانش آموزان ، با توجه به اطلاعات موجود در سیستم ثبت نامی دانش آموزان که در اختیار داریم تحقیق می شود تا اطلاعات لازم را در خصوص تعداد نیروهای مورد نیاز و روش جبران کسری این نیروها بدست آوریم.
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه تبدیل وضعیت نیروهای کارمعین و معلمین قرآنی در چه مرحله ای قرار دارد، گفت: این مسئله را از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیگیر هستیم، چون تبدیل وضعیت باید با مجوز سازمان مدیریت صورت گیرد که البته امیدواریم هرچه زودتر به تفاهم برسیم و مشکل تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کار معین و معلمین قرآنی رفع شود.
استخدام فرزندان فرهنگیان در آموزش و پرورش
فانی با اشاره به وضعیت استخدام فرزندان فرهنگیان در مجموعه آموزش و پرورش، اظهار داشت: در جهت ارزش گذاری به مقام والای معلم که از اولویت های اجرایی دولت یازدهم تا به اکنون بوده، استخدام فرزندان فرهنگیان در شرایط یکسان، در اولویت قرار دارد البته اجرای این مهم از ماه های پیش آغاز شده و ادامه نیز خواهد داشت.
وی با اشاره به نحوه طراحی سوالات امتحانی و با بیان این مطلب که تمام سوالات امتحانی باید از کتاب های درسی طرح شود، گفت: در امتحانات درسی دانش آموزان هیچ سوالی خارج از کتاب های درسی نبوده و بدیهی است در بررسی سوالات، اگر سوالی خارج از کتاب درسی بوده حذف خواهد شد که امسال موردی این چنینی در دروس نهایی مشاهده نشده است.
وزیر آموزش و پرورش در در پاسخ به اینکه وضعیت آموزش و پرورش آذربایجان غربی را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: در شاخص های آموزش و پرورش سه استان آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان استان هایی هستند که نیاز به توجه بیشتر دارند و به همین منظور از یکسال گذشته، ستادی با حضور آموزش و پرورش و سایر ارگان ها تشکیل شده است .
وی اضافه کرد: در حال رسیدگی خاص و ویژه به این سه استان هستیم؛ به خصوص آذربایجان غربی که باید در مورد فضاهای آموزشی و نیروهای انسانی توجه ویژه ای به آن صورت گیرد امیدواریم تشکیل این ستاد بتواند مشکلات این سه استان را تا حدودی رفع نماید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=610603
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد