۸ سال پیش

تغییر برنامه آموزشی پذیرفته‌شدگان آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت:‌ دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از ۱۵ بهمن آغاز خواهد شد و اگر برنامه آموزشی فشرده باشد ممکن است افراد ۶ روز در هفته کلاس درس داشته باشند، البته تغییراتی در برنامه آموزشی ایجاد شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


محمود مهرمحمدی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درخصوص دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت:‌ هم‌اکنون این افراد در مرحله گزینش قرار دارند و هر زمان که کار گزینش آنها به اتمام برسد، دوره‌های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌شود.
وی با اشاره به این‌که پیش‌بینی ما این است که بتوانیم از بهمن کار آموزش پذیرفته شدگان را آغاز کنیم، افزود:‌ برنامه آموزشی این افراد دستخوش تغییر شده است و برنامه جدیدی به دلیل شرایط ایجاد شده تدوین شده است که برای اجرا باید به تصویب وزارت آموزش و پرورش برسد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت:‌ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، با برنامه نیم سال دوم دانشگاه‌ها یعنی از ۱۵ بهمن در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد و به طور معمول سه یا چهار روز در هفته کلاس خواهند داشت اما اگر دوره‌های آموزشی آنها به صورت فشرده برگزار شود در هفته ۶ روز کلاس خواهند داشت.
وی ادامه داد:‌ بعضی از واحدها نیز با شروع سال تحصیلی در جریان حضور افراد در مدرسه به صورت کارورزی به آنها ارائه می‌شود.
به گزارش تسنیم، آموزش و پرورش در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ با برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب ۵ هزار نیرو در این وزارتخانه کرد که از این تعداد ۱۳۰۰ سهمیه به خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص داشت. اسامی ۳ هزار و ۱۸۳ نفر به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در تاریخ ۱۶ دی ۱۳۹۴ از سوی سازمان سنجش اعلام شد و ۵۱۷ سهمیه استخدامی به دلیل عدم کسب حدنصاب علمی از سوی داوطلبان در برخی استان‌ها، خالی ماند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=568078
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد