۷ سال پیش

تغییر وضعیت افراد دارای کارت معافیت پزشکی در دستور کار نظام وظیفه
اطلاعات بیشتر

 

 معاون وظیفه عمومی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی از قبول درخواست بررسی و تغییر وضعیت افراد دارای کارت معافیت پزشکی خبر داد .

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی کلیک کنید


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون وظیفه عمومی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: افرادی که به دلایل مختلف جسمی و روحی کارت معافیت پزشکی دریافت کرده اند در صورت بهبودی می توانند بررسی و تغییر وضعیت نظام وظیفه خود را درخواست کنند.
معاون وظیفه عمومی فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی درنشست خبری با اشاره به این که در طول سال ۱۲مرحله اعزام مشمولین زیر فوق دیپلم و ۶دوره لیسانس و بالاتر را داریم گفت: از این به بعد دفترچه اعزام به خدمت به آدرس مشمولین فرستاده نخواهد شد و باید مشمولین با مراجعه به دفاتر پلیس+ ۱۰ دفترچه مذکور را دریافت کنند.
سرهنگ جعفرزاده با بیان این که افراد دارای کارت معافیت پزشکی می توانند درخواست بررسی و تغییر وضعیت نظام وظیفه خود را کنند افزود: برای مشمولان غایب و سربازان فراری نیز جهت پرداخت نقدی جریمه خود تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: همه دانشجویان و محصلان بعد از اتمام یا فارق شدن از تحصیل یک سال فرصت دارند تا خود را برای اعزام به خدمت سربازی معرفی کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=660494
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد