۷ سال پیش

تلاش پایگاه فرهنگی سرباز در راستای ارتقاء منزلت سربازی
اطلاعات بیشتر

 

 مدیر مسئول پایگاه فرهنگی سرباز گفت : این پایگاه با انجام اقداماتی ازجمله برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری ,حضور در جشنواره های مختلف سربازی و ساخت فیلم های کوتاه ،در راستای ارتقاء منزلت خدمت سربازی تلاش کرده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


سردار “سید حمید صدر السادات ” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در خصوص اقدامات پایگاه فرهنگی سرباز در راستای خوشایند سازی خدمت سربازی در بین جوانان به خبرنگار ما گفت :در این پایگاه به منظور تبیین جایگاه سربازی، ارتقاء منزلت سرباز ،الگوسازی و تعیین شاخص های رفتاری مطلوب وهمچنین تغییر نگرش فرماندهان و مسئولان مربوطه ،اقدامات موثری از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با عناوین خاطره نویسی ، شعر ، فیلم کوتاه ،دل نوشته،عکس، داستان کوتاه ،کاریکاتور با موضوع سرباز و خدمت سربازی انجام شده است .
مدیر مسئول پایگاه فرهنگی سرباز افزود:نفرات برگزیده مسابقات فرهنگی نیز در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) مورد تجلیل و قدردانی قرار می گیرند.
صدرالسادات پیرامون دیگربرنامه های این پایگاه بیان داشت : تا کنون هفت دوره جشنواره جوان سرباز برگزار شده و هشتمین دوره این جشنواره، همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) به میزبانی سپاه پاسداران برگزار می شود ، پایگاه فرهنگی سرباز در خصوص تبلیغات ، معرفی اهداف این جشنواره و اطلاع رسانی کلیه مراحل ثبت نام، جشنواره های استانی ، سازمانی و مشترک نیروهای مسلح ،پوشش خبری مناسب و به موقعی را داشته است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره جوان سرباز ،غرفه پایگاه فرهنگی سربازبا معرفی فعالیتها ، اقدامات و محصولات فرهنگی خود در راستای اعتلای فرهنگ سربازی تلاش کرده و همچنین جذب سربازان اهل قلم و خبرنگاران افتخاری علاقمند به این گونه موضوعات، از دیگر برنامه های پایگاه فرهنگی سرباز در این نمایشگاه است.
وی پیرامون دیگر فعالیت های فرهنگی این پایگاه گفت: به منظور خوشایندسازی و اعتلای فرهنگ سربازی، مراسم گرامیداشت روز سرباز در هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه های متنوعی از قبیل ساخت فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای با نام” ۲ ساعت از ۲ سال” ، اجرای طرح ” سلام سرباز” و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی سربازان نیروهای مسلح نیز برگزار شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=592115
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد