۷ سال پیش

توجه به حوزه صنایع دستی راهکار مناسب برای اشتغال بانوان است
اطلاعات بیشتر

 

سرپرست فرمانداری بشرویه گفت: برای ایجاد اشتغال بانوان، توجه به تولید در حوزه صنایع دستی یکی از مناسب ترین راهکارها در این ارتباط است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


حسین مرادی روز دوشنبه در جمع اعضای کمیسیون امور بانوان شهرستان افزود: برخی از تولیدات صنایع دستی در جامعه جنبه کاربردی دارد.
وی ادامه داد: ارایه آموزش های منسجم به ویژه برای بانوان در زمینه تولیداتی که در جامعه مورد استفاده قرار می گیرد و بازار مصرف دارد بیشتر باید مورد توجه باشد.
وی اضافه کرد: بانوان دارای نقش مهمی در اقتصاد خانواده هستند و بر همین اساس باید زمینه حضور فعال آنان در چرخه اقتصادی جامعه بیشتر فراهم شود.
مرادی اظهار کرد: اکنون که با بحران کم آبی و افت تولید کشاورزی در مناطق روستایی روبه رو هستیم، با ترغیب و تشویق بانوان به سمت تولیدات حوزه صنایع دستی تا حد زیادی به اقتصاد خانواده ها به ویژه در نقاط روستایی کمک می شود.
وی با قدردانی از بانوان فعال و سختکوش شهرستان تاکید کرد: مهم ترین تمرکز کمیسیون امور بانوان در اجرای فعالیت ها باید روی مقوله های اشتغال و بررسی و پیگیری آسیب های اجتماعی متمرکز شود.
به گزارش ایرنا، همچنین مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری بشرویه در این نشست گفت: این نهاد کمک به تحکیم و تعالی بنیان خانوادهها را در راس امور اجرایی خود قرار داده است.
نرگس رضوانی از برگزاری ۲۶ کارگاه آموزشی از ابتدای سال ۹۵ تاکنون خبر داد و افزود: این کارگاه ها با محور مسایلی نظیر بهداشت، آموزش های اجتماعی و امور فرهنگی برگزار شده است.
وی برگزاری همایش های مختلف، جشن ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله دیگر فعالیت های امور بانوان فرمانداری در شش ماهه سال جاری ذکر کرد و گفت: کمک به پویایی و نشاط خانواده ها در برنامه های اجرایی مورد تاکید قرار می گیرد.
در ادامه این نشست کارگاه آموزشی خانواده سالم با حضور جمعی از بانوان بشرویه برگزار شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664123
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد