۷ سال پیش

توجه جدی به امنیت شغلی کارگران در واگذاری صنایع هرمزگان
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار بندرعباس با اشاره به پیگیری مدیران هرمزگان برای قرار گرفتن اجرای اصل ۴۴در روند قانونی گفت: امنیت شغلی کارگران در واگذاری صنایع به بخش خصوصی نیازمند توجه جدی است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


احمد پویافر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس، با اشاره به مشکلات جامعه کارگری و تجمعات اعتراض آمیز کارکنان کارخانه آلومینیم المهدی، اظهارداشت: موارد مطروحه بیشتر مطالبات کارگری بوده که در کمسیون کارگری شهرستان و استان مطرح شده و مدیران مرتبط دستگاه‌های مسئول نظیر، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری و فرمانداری و ادارات امنیتی و انتظامی به این نتیجه رسیدند که با مدیران این واحدها مذاکراتی را انجام دهند.
وی ادامه داد: پس از مذاکرات بعمل آمده، خوشبختانه مدیران پذیرفتند که مطالبات حقوقی کارگران را پرداخت و برای جلوگیری از بروز مشکلات مشابه، در مورد ادامه فعالیت کاری آنان نیز حتما تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.
فرماندار بندرعباس با بیان اینکه، در محیط‌های کار و کارگری همواره از این قبیل مسائل وجود داشته است، اظهار امیدواری کرد: با نشست‌هایی که مسئولان واحدهای مربوطه با متولیان امر در خصوص رفع مشکلات برگزار کرده اند دیگر شاهد نارضایتی و تجمع جامعه کارگران استان نباشیم.
پویافر در ادامه اجرایی شدن اصل 44 را به عنوان یکی از سیاست‌های کلی نظام دانست و افزود: این اصل در هرمزگان نیز همزمان با سراسر کشور اجرایی شده که البته نیازمند توجه بیشتری است.
وی در ادامه تصریح کرد: چگونگی اجرای این اصل در استان هرمزگان مورد بحث بوده و مدیران ارشد استان در راستای هر چه بهتر اجرایی شدن آن پیگیری و مسائل را رصد می‌کنند.
فرماندار بندرعباس تصریح‌کرد: کارخانه آلومنیوم المهدی یکی از واحدهای مورد واگذاری در اصل 44 بوده که مدیران ارشد استانی با مدیران ناظر کشوری مذاکراتی را با سازمان خصوصی‌سازی که در زمینه اقتصاد و دارایی زیرمجموعه دولت است انجام داده اند و امید است با این رایزنی‌ها و گفت‌وگوهای بعمل آمده، اجرای اصل 44 در روند قانونی خود قرار گیرد.
وی، امنیت شغلی کارگران را از موارد مهم ذکر در اجرای اصل 44 دانست و تصریح‌کرد: قطعا امنیت شغلی کارگران در قراردادهای واگذاری مورد توجه مدیران و سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584979
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد