۸ سال پیش

توزیع کارت ورودبه جلسه سراسری سنجش مهارت و متقاضیان صنعت ساختمان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

توزیع کارت ورودبه جلسه هشتمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت آغاز شد

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کلیک کنید


سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از شروع توزیع کارت ورود به جلسه هشتمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش و برخی از رشته های دیگر در سال 1394 خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،توزیع کارت هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای سال 1394 در بخش های دولتی و خصوصی و هشتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله از صبح امروز 26بهمن ماه آغاز شد و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 28بهمن ماه ادامه می یابد.
هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله روز پنجشنبه هفته جاری( 29 بهمن ماه )و هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1394 پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای، روز جمعه (سی ام بهمن ماه)برگزار می شود.
بر اساس این گزارش،174 هزار و 926 نفر در هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1394 در یک هزار و 734 حرفه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 78 هزار و 538 نفر مرد و 96 هزار و 388 نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.
این گزارش می افزاید: 31 هزار و 161 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان در 26حرفه که روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد 31 هزار و 155 نفر مرد و 6 نفر زن هستند. 15 هزار و 316 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع دستی، فرش و نان در 120حرفه که روز پنجشنبه برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2هزار و 990 نفر مرد و 12 هزار و 326 نفر زن هستند.
آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...)که پیشتر در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، می توانند از امروز تا 28 بهمن ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی،کارت ورود به جلسه خود رادریافت کنند.
بنا بر این گزارش، متقاضیان شرکت در هشتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1394 (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که پیشتر برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند، از امروز تا 28 بهمن ماه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
این گزارش می افزاید: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های 32519616-026 ، 32519727-026 و 32522256- 026 و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=553224
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه