۷ سال پیش

توسعه اشتغال و رونق بخشیدن صنایع دستی در زندان‌ها
اطلاعات بیشتر

 

محمد یاری بر توسعه اشتغال و حرفه آموزی و رونق بخشیدن صنایع دستی در زندان‌ها تاکید و خواستارشناسایی رشته های جدید حرفه آموزی شد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال زندانیان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های همدان ، مدیرکل زندان های همدان در نشست تخصصی با روسای زندان های تابعه استان  و سرپرست نمایندگی بنیاد تعاون بر توسعه اشتغال و حرفه آموزی و رونق بخشیدن صنایع دستی در زندان‌ها تاکید و خواستارشناسایی رشته های جدید حرفه آموزی شد.
وی در جمع روسای زندان های استان خواستار شناسایی رشته های جدید حرفه آموزی برای زندان ها شد  تا رشته‌هایی که بیشترین تعداد متقاضی را دارند و کاربردی‌تر هستند، بصورت اولویت‌های  سال جاری  در نظر گرفته شود.
یاری افزود: ایجاد زمینه‌های اشتغال با بستر سازی مناسب برای این مهم و بکارگیری مربیان کارآزموده از سازمان فنی و حرفه‌ای زمینه‌های اشتغال را در زندان‌ها برای مددجویان فراهم می‌کند
وی در ادامه اشاره به توسعه اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها  بر رونق بخشیدن صنایع دستی در زندان های  استان تاکید کرد و این امر را یکی از اولویت های مهم برشمرد .
مدیرکل زندان های همدان با تاکید بر رونق بخشیدن صنایع دستی در زندان ها خاطرنشان کرد : برای رونق بخشیدن رشته های صنایع دستی در زندان‌ها این امر با همکاری میراث فرهنگی صورت گیرد .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=661273
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد