۷ سال پیش

توسعه مشاغل خانگی بانوان در گلستان نیازمند توجه بیشتر است
اطلاعات بیشتر

 

غفاری گفت: در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ تقویت نهاد خانواده، تثبیت جایگاه بانوان و تقویت بنیان خانواده در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و مدیریتی مورد توجه است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: توسعه مشاغل خانگی به‌ویژه برای زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست نیازمند توجه بیشتر است.
کلثوم غفاری، عصر چهارشنبه در جمع نمایندگان مسئولان استانی اظهار کرد: توسعه مشاغل خانگی و ساماندهی امور اقتصادی و معیشتی با اولویت ساماندهی زنان سرپرست خانوار وزنان بد سرپرست موردتوجه قرارگرفته است.
وی افزود: راه‌اندازی نمایشگاه می‌تواند توانمندی‌های بانوان را در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه تولید به نمایش بگذارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها می‌تواند در حوزه‌های مختلف مانند کشاورزی، صنایع‌دستی، صنایع غذایی و یا هر حوزه‌ای که بانوان ما در آن ظرفیت دارند برپا شود.
غفاری گفت: در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ تقویت نهاد خانواده، تثبیت جایگاه بانوان و تقویت بنیان خانواده در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و مدیریتی مورد توجه است.
وی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران رسالت بزرگی بر دوش دارند و نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می‌کنند.
غفاری افزود: اطلاع‌رسانی و آگاه کردن مردم رسالتی است که خبرنگاران باید به آن واقف بوده و آن را موردتوجه خود قرار داده و با حفظ حریم خصوصی و آبروی مسلمانان رسالت اطلاع‌رسانی را انجام دهند.
به گفته وی، به‌زودی هفته دولت را در پیش داریم و بر اساس برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده کمیته بانوان نیز در نظر گرفته‌شده و با جدیت تمام توان بانوان استان را در هفته دولت پیگیری کرده و به نمایش می‌گذاریم.
غفاری افزود: تبیین دستاوردهای نظام برای بانوان و جوانان با برگزاری همایش و نشست، تجلیل از بانوان و جوانان نخبه همه دستگاه‌ها و نهادها، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جوانان و بانوان ازجمله برنامه‌های این کمیته است.
غفاری با اشاره به اینکه ایران بر اساس چشم‌انداز افق ۱۴۰۴ کشوری برخوردار ترسیم‌ شده است بر لزوم کار جهادی تأکید کرد و گفت: تقویت نهاد خانواده و تثبیت جایگاه بانوان در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی محقق شده است، توسعه و ساماندهی امور اقتصادی و معیشتی با اولویت ساماندهی مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار وزنان بد سرپرست موردتوجه قرارگرفته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=648982
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد