۸ سال پیش

توضیحات نوبخت پبرامون افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت در سال ۹۵
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

سخنگوی دولت توضیحاتی پبرامون افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت در سال 95 ارائه کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد.به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران که امروز سه‌شنبه(4 اسفند ماه) در محل سالن اجلاس برگزار شد،‌ با اشاره به برگزارس انتخابات در 7 اسفند ماه، اظهارداشت: امیدواریم رخداد مهم انتخابات به نحو شایسته برگزار شود و ملت بزرگ ایران در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی و توسعه و پیشرفت ملی در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی بتواند از نمایندگان شایسته‌ای در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برخوردار باشند.
وی با بیان اینکه یکی از تلخی‌های ایام نوروز که می‌تواند شیرینی روی میز را به کام برخی تلخ کند، افزایش قیمت برخی از اقلام بخصوص میوه‌ها که اگر اقدامی به موقع صورت بگیرد، این تلخی از کام‌ها دور خواهد شد، گفت: برای نوروز امسال خرید 42 هزار تن پرتقال و 18 هزار تن سیب برنامه‌ریزی شده که اکنون مقدار 32 هزار تن پرتقال در سردخانه‌ها انبار شده و برای ارائه به بازار آماده‌اند.

نوبخت با بیان اینکه 10 هزار تن پرتقال هم در حال خریداری است، تصریح کرد: 12 هزار تن سیب هم در سردخانه‌ها نگهداری می‌شود که به وقت مشخص توزیع خواهد شد.

سخنگوی دولت اضافه کرد: 6 هزار تن سیب هم اکنون در حال خریداری است تا در ایام نوروز خانواده‌های ایرانی ایام مطلوبی را بعد از یک سال سختی و دشواری به دلیل کارهای روزمره را داشته باشند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور آذربایجان به ایران اظهار داشت: به جهت جایگاه ویژه کشور جمهوری آذربایجان و ارتباط همسایگی موضوعات مهمی در این سفر مورد بررسی قرار گرفت.

نوبخت با اشاره به بررسی موضوع قیمت نفت در این سفر گفت: این مسئله اهمیت دارد چرا که بازار نفت اکنون با عرضه بیش از تقاضا اشباع شده و باید تقلیل پیدا کند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه کسانی که تاکنون به دلیل عدم حضور ایران در بازارهای نفتی به علت تحریم بهره بسیاری را می‌بردند، نمی‌خواهند حق ایران را به رسمیت بشناسند و تولید خود را تقلیل دهند، افزود: این کشورها باید سهم خود را تقلیل دهند و ایران به سهم خود به پیش از دوران تحریم برگردد،‌ به همین جهت ما از همه اعضای اوپک و عرضه کنندگان نفت انتظار داریم که واقع‌بینانه حق ایران را به رسمیت بشناسند و به این امر کمک کنند.

وی با بیان اینکه ما روابط خودمان را بر همین پایه‌ها ارزیابی می کنیم که چقدر آنها در احقاق حقوق ایران تلاش می کنند تاکید کرد: موضع ما روشن و شفاف و منطقی و مصرانه است که همواره از حق ملت ایران دفاع می کنیم.

نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت تصمیم به خرید هواپیماهای جدیدی دارد، گفت: قرار نیست اکنون از منابع محدوی که باید برای رشد توسعه هزینه شوند منابعی را صرف خرید هواپیما کنیم، هواپیماهای ایرباس خریداری شده، اجاره به شرط تملیک هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اضافه کرد: ما از هیچ منبعی برای خرید هواپیماهای فوق استفاده نمی کنیم و هواپیماهایی که قرار است در اختیار ناوگان جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند همگی اجاره به شرط تملیک هستند. هواپیماها اکنون به نام کشور آنها و تنها تا زمان تصویه حساب آن هم با سود معقول در اختیار ما است.

سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه فرد فهیمی اخیرا اعلام کرده که جوانان ما بیکار هستند و دولت به جای اشتغال پول ها را صرف خرید هواپیما می کند،‌ گفت: این اظهارات یا از روی عدم آگاهی و یا عدم تقوا است.

وی ادامه داد: اکنون برخی از خطوط هواپیمایی نوظهور در منطقه سالانه 3 تا 4 میلیارد دلار از مسافران ایرانی بهره‌مند می شود که ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

نوبخت در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر اینکه دولت چه تدابیری را برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان برای سال 95 اندیشیده‌ است؟ گفت: با توجه به برنامه‌ای که تعدادی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مقرر کرده بودند قرار بود پس از بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیشان بودجه بررسی شود و تا پایان اسفند ماه هم تمام مراحل خود را طی کند، ولی بنده در موضع پدافندی جدید مستقر شدم و گفتم که اگر بررسی بودجه تا دو، سه هفته‌ اول فروردین هم طول بکشد ما بازهم طبق سازوکارهایمان به گونه‌ای رفتار خواهیم کرد تا از آغاز سال افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان را شاهد باشیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=557066
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد