۷ سال پیش

ثبت نام از قشر کارگر و کارفرمایانی مشمول قانون کار
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از شهریور تا مهرماه سال گذشته ثبت نام از قشر کارگر و کارفرمایانی که مشمول قانون کار انجام شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، داود یاوری در جشنواره امتنان از کارگران و کارفرمایان اظهار داشت: از شهریور تا مهرماه سال گذشته ثبت نام از قشر کارگر و کارفرمایانی که مشمول قانون کار انجام شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به ثبت نام از 1155 کارگر استان کرمانشاه برای شرکت در جشنواره گفت: از این تعداد 534 کارگر در بخش صنعت، 494 کارگر در بخش خدمات و 127 کارگر در بخش کشاورزی ثبت نام شدند.
وی با بیان اینکه امروز در سومین روز از هفته کار و کارگر بیست و هفتمین جشنواره امتنان از کارگران این استان برگزار شده است عنوان کرد: هر ساله مراسم تجلیل از کارگرانی که جنسی از همت و تلاش هستند به عنوان کارگران برتر برگزار می‌شود.
یاوری از تقدیر از سه گروه کار برتر و سه کارگر نمونه در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: امروز هفتم اردیبهشت ماه در جشنواره امتنان از کارگران 23 کارگر و واحد تولیدی برتر تجلیل می‌شوند به طوری که واحد سیمان سامان به عنوان واحد تولیدی برتر کشور شناخته شده است.
وی پیرامون شاخص‌های انتخاب کارگران، کارفرمایان و واحدهای فعال برای تقدیر گفت: این شاخص‌ها شامل اختراع، ابتکار و نوآوری، بومی‌سازی دانش، صادرات، صرفه‌جویی مالی، افزایش اشتغال، مهارت‌های فردی، تحقیق و پژوهش و ایثارگری بوده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585988
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد