۸ سال پیش

ثبت نام متقاضیان استفاده از بیمه بیکاری در کاریابی ها
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: ثبت نام از متقاضیان استفاده از مقرری بیمه بیکاری در کاریابی های غیردولتی استان انجام می شود.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش ایرنا، مسعود بابایی روز یکشنبه در نشست آموزشی مقررات بیمه بیکاری که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین برگزار شد، افزود: این خدمت در راستای افزایش رفاه حال مراجعان و تقویت بخش خصوصی با عقد تفاهم نامه میان این اداره کل با انجمن کاریابی های غیردولتی استان از آذر ماه سال گذشته فعال شده است.
وی یادآور شد: تا پیش از این ثبت نام از متقاضیان استفاده از مقرری بیمه بیکاری در استان در اداره کل تعاون، کار و رفاه صورت می گرفت.
این مسئول با بیان اینکه نزدیک هفت هزار نفر در استان قزوین مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند، اظهارکرد: برای کاهش استفاده از مقرری که موجب صرفه جویی در منابع تامین اجتماعی نیز می شود، باید نهایت تلاش و جدیت مدیران دولتی و بخش خصوصی را برای تقویت تولید و رونق اقتصادی شاهد باشیم.
بابایی، تعامل و همکاری تنگاتنگ بین دستگاه ها بویژه دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در حل مسائل و مشکلات کارگری و حوزه تولید موثر دانست و اظهار داشت: در استان قزوین این همکاری و تعامل در سطح بالایی وجود دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین یادآور شد: نشست آموزشی مربوط به بیمه بیکاری با همکاری این اداره کل و آموزش فنی و حرفه ای و تامین اجتماعی استان که در زمینه بیمه بیکاری دارای مسئولیت هستند در حال برگزاری است.
این مسئول ادامه داد: در سایه تعامل، همکاری و هماهنگی بین این سه دستگاه می توان از بروز مشکلات احتمالی در زمینه های مربوط به بیمه بیکاری پیشگیری کرد.
معاون مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت: با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای متناسب با نیاز بازار کار، می توان افراد از کار بیکار شده را صاحب شغل کرد و گامی موثر در کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در کشور برداشت.
راضیه مهدی پور با تاکید بر ارتقای کیفی آموزش های فنی و حرفه ای به مقرری بگیران بیمه بیکاری و جویندگان شغل، گفت: باید با برنامه ریزی و پیش بینی های لازم در میزان ورودی و خروجی مقرری بگیران بیمه بیکاری تعادل ایجاد کرد.
رئیس اداره مطالعات، آسیب شناسی و اصلاح ساختار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت: حمایت از شغل های موجود موجب کاهش بیکاری و همچنین شدن کم شدن فشارها بر منابع صندوق بیمه بیکاری و تامین اجتماعی می شود.
فتانه بهرامی با بیان اینکه آسیب شناسی واحدها و کارگاه های تولیدی در زمینه مشاغل به طور مستمر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه دنبال می شود، افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز در راستای این آسیب شناسی ها در دستور کار مسئولان کشور قرار گرفت و فعال شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=580509
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد