۷ سال پیش

ثبت ۳۴۰ رشته در سامانه مشاغل خانگی گلستان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

کارشناس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و هدایت نیروی کار و کاریابی ها و مشاغل خانگی گفت: ۳۴۰ رشته در سامانه مشاغل خانگی ثبت شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمدرضا حسن پور، کارشناس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و هدایت نیرو کار و کاریابی ها و مشاغل خانگی، امروز(۲۸ تیر) در جمع خبرنگاران استان گفت: ۳۴۰ رشته در سامانه مشاغل خانگی ثبت شده که متقاضیان می توانند از طریق این سامانه ثبت نام به عمل آورند.
وی افزود: پس از انجام ثبت نام بر اساس رشته انتخاب شده از طریق همان سامانه به دستگاه اجرایی ارجاع داده می شود.
حسن پور اظهارداشت: در بحث مشاغل خانگی مبلغ ۷۱ میلیارد ریال اعتبار برای سال ۹۴ در نظر گرفته شد که توسط بانک های ملی، ملت و صادرات صورت گرفت.
وی تصریح کرد: با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده در سال گذشته ۳۶۹ نفر به بانک معرفی شدند که در مجموع  مبلغ ۱۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار به آنان پرداخت شده است.
کارشناس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و هدایت نیروی کار و کاریابی ها و مشاغل خانگی گفت: از محل اعتبارات سال ۹۴ حدود ۷۹  نفر در سال ۹۵ به بانک معرفی شدند که از این تعداد ۵۲ نفر توانستند تهسیلات مربوطه را دریافت کنند.
وی افزود: در پرداخت تسهیلات بانک ملی یکی از بهترین بانک ها و بانک ملت یکی از بدترین بانک ها است که هیچ همکاری خوبی در این زمینه ندارد.
حسن پور اظهارداشت: اکنون بانک ملت مدتی است که با بحث اشتغال بیگانه است.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال ایجاد نمی کند، تصریح کرد: تسهیلات در کشور ما برای اشتغال از کارایی بالایی برخوردار نیست، اثر بخشی و بهره خوبی ندارد چرا که یکی از مشکلات ما در مشاغل خانگی زنجیره تامین است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=634979
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد