۷ سال پیش

جذب بیش از ۶ میلیارد ریال اعتبار برای مشاغل خانگی قوچان
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: طی سال گذشته 6 میلیارد و 830 میلیون ریال اعتبار برای مشاغل خانگی این شهرستان جذب‌ شده که از طریق بانک‌های ملی و ملت تخصیص پیدا کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


عطا متین‌فر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قوچان با اشاره به اینکه بسیاری از صنوف، کارگر موقت به‌کارگیری کرده‌اند و نمی‌توان آمار کُلی و تفکیکی از کارگران داشت، اظهار کرد: حدود 10 تا 11 هزار کارگر مشمول قانون کار در این شهرستان وجود دارد که حدود 40 درصد در حوزه کشاورزی، 40 درصد خدماتی و 20 درصد در بخش صنعت مشغول به کار هستند.
وی با اشاره به سرشماری سال 90 و بیان این موضوع که در حال حاضر نرخ بیکاری مشخص نبوده و فقط در سال‌های سرشماری اعلام می‌شود، بیان کرد: جمعیت شاغل این شهرستان در آن سال 49 هزار و 184 نفر و جمعیت بیکار 7 هزار و 900 نفر بوده یعنی نرخ بیکاری در سال 90 برای این شهرستان 3.8 درصد است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان یادآور شد: سه شورای اسلامی کار، 21 نماینده کارگر، سه انجمن صنفی کارگری، هشت انجمن صنفی کارفرمایی و یک کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی در این شهرستان به‌عنوان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی شناخته می‌شوند.
وی با تأکید برای این موضوع که اصل در این اداره سرعت عمل برای رسیدگی به مطالبات کارگران بوده تا مشکلاتشان در اسرع وقت برطرف شود، گفت: سال گذشته 490 مورد دادخواست در هیأت تشخیص مطرح که 589 جلسه برای آن‌ها برگزار شد و 456 مورد منجر به صدور رأی و برای مابقی نیز قرار و تصمیم صادر شده است.
متین‌فر تعداد رأی‌های صادره در هیأت حل اختلاف در سال جاری را 9 رأی دانست و تصریح کرد: سال گذشته 150 پرونده به هیأت حل اختلاف واصل‌ شده که پس از رسیدگی آن‌ها 127 مورد منجر به صدور رأی داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه سال گذشته برای اعتبارات مشاغل خانگی، بانک تجارت به دلیل نبود اعتبارات حدود 90 میلیون تومان را برای این شهرستان تخصیص نداد، عنوان کرد: میزان اعتبارات جذب‌ شده برای مشاغل خانگی این شهرستان طی سال گذشته 683 میلیون تومان بوده که از طریق بانک‌های ملی و ملت تخصیص پیدا کرد و 4.5 درصد سهم استان را در جذب اعتبارات شامل خانگی به خود اختصاص داد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان با تأکید بر اینکه حدود 110 درصد معرفی به بانک در سال گذشته برای مشاغل خانگی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان جذب اعتبار مشاغل خانگی در این شهرستان مربوط به صندوق کارآفرینی اُمید به میزان 177 میلیون تومان است و کمیته امداد امام خمینی نیز با 80 درصد بهترین و بالاترین نظارت را در اشتغال دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593495
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد