۸ سال پیش

جذب دانشجویان دکتری شاهد و ایثارگر به عنوان هیئت علمی دانشگاه آزاد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم گفت: دانشجویان دکتری شاهد و ایثارگر می‌توانند برای جذب در هیئت علمی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند.

جهت مشاهده اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید


دکتر حسینی، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دانشجویان دوره دکتری شاهد و ایثارگر می‌توانند برای جذب در هیئت علمی دانشگاه ثبت نام کنند.
وی بیان کرد: بیش از ۷۰ هزار نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد در حال تحصیل هستند و بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی و دستور رئیس جمهور ستادهایی تحت عنوان شاهد و ایثارگر در همه شهرستان‌های کشور با مشارکت بنیاد شهید و دانشگاه آزاد تشکیل شده و وظیفه‌اش رصد و پایش علمی و دانشجویان شاهد و ایثارگر است.
مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه آزاد افزود: فعالیت‌های فرهنگی، درسی، فرزندان شاهد و ایثارگر را حمایت می‌کنند و در جهت تقویت علمی، پژوهشی این عزیزان تلاش‌های جدی انجام می‌دهند.
وی ابراز داشت: اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان واحد سبز و عاری از دخانیات شناخته شده اند و در فضای دانشگاهی مصرف دخانیات به هیچ عنوان انجام نمی‌شود و به طور کلی ما در حوزه گسترش فضای سبز و در حوزه منع مصرف دخانیات الحمدالله ما جزو اولین دانشگاه‌های کشور هستیم که این در موضوع را ابلاغ و عملیاتی کردیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=564691
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد