۷ سال پیش

جذب نخبگان در مراکز علمی
No Image

جذب نخبگان در مراکز علمی

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص سیاست وزارت علوم برای بازگشت نخبگان به کشور گفت: برای جذب نخبگان ایرانی که در خارج تحصیل کردند قوانین و ضوابط خوبی پیش بینی شده است تا این افراد جذب محیط های علمی در کشور شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و جزئیات استخدام نخبگان اینجا کلیک کنید


محمد فرهادی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درخصوص وضعیت خروج نخبگان و اقدامات وزارت علوم برای بازگشت این افراد به کشور اظهار داشت: وزارت علوم در زمینه نخبگان سیاستی کلی را دنبال می کند که بخشی از آن دوره های آموزشی مشترک است که به تحصیل دانشجویان دکتری در خارج مربوط می شود.
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تحصیل دانشجویان دکتری در خارج از کشور گفت: طی دو سال گذشته تعداد زیادی از دانشجویان دکتری برای آموزش به خارج رفتند و بیش از 90 درصد آن ها به کشوربازگشتند.
وی درخصوص جذب نخبگان نیز توضیح داد: برای جذب نخبگان ایرانی که در خارج تحصیل کردند قوانین و ضوابط خوبی پیش بینی شده است تا این افراد جذب محیط های علمی در کشور شوند. شناسایی و معرفی این افراد از سوی بنیاد ملی نخبگان انجام می شود و ظرف یکسال هم مسیر جذب آن ها فراهم خواهد شد.
فرهادی با اشاره به برنامه مشترک وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان گفت: آئین نامه ای تصویب شده که طبق آن نخبگان به کشور بازمی گردند. بر اساس این آئین نامه که تازه تصویب شده است، نخبگان در یکی از مراکز علمی یا پژوهشگاه ها مشغول به کار می شوند و حقوق این افراد در حد هیأت علمی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=582881
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد