۷ سال پیش

جذب یک میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در لرستان
اطلاعات بیشتر

 

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان از پرداخت تسهیلات کم‌بهره به صنعتگران استان خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرزانه عادلی گفت: به منظور حمایت از هنرمندان صنایع دستی، فعال کردن کارگاه‌های تولیدی و توسعه صادرات صنایع دستی استان به صنعتگران تسهیلات کم بهره اعطا می‌شود.
وی اضافه کرد: در حوزه مشاغل خانگی تا سقف ۵ میلیون تومان جهت تولید صنایعی از جمله گلیم و جاجیم و… به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌شود که سود مشارکتی آن ۴ درصد است.
عادلی با بیان اینکه این وام توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود، افزود: ما متقاضیان را به این صندوق معرفی می‌کنیم و چون برش استانی مشخص نیست، نمی‌توان گفت تا چه تعداد به افراد تسهیلات پرداخت می‌شود.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان یادآوری کرد: سال گذشته در استان یک میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی جذب شد که ۵۹۵ میلیون تومان آن پرداخت و حدود ۴۰۰ میلیون آن تایید شده و در مرحله نهایی است.
وی ادامه داد: امسال قصد داریم این مقدار را تا دو برابر افزایش دهیم.
عادلی گفت: با توجه به بهره کم، این تسهیلات برای تولیدکنندگان مناسب است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=636063
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد