• ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

جذب ۱۰۰ نفر هیئت علمی در دانشگاه محقق اردبیلی

جذب ۱۰۰ نفر هیئت علمی در دانشگاه محقق اردبیلی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب ۱۰۰ نفر هیئت علمی در دانشگاه محقق اردبیلی

جهت ورود به صفحه اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


خبر 1 خرداد 96: جذب ۱۰۰ نفر هیئت علمی در دانشگاه محقق اردبیلی (منبع: خبرگزاری تسنیم)

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سه سال گذشته ۱۰۰ نفر هیئت علمی در دانشگاه محقق اردبیلی جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، گودرز صادقی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن هفته خوابگاه‌ها در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توازن در کیفیت و کمیت آموزشی در دانشگاه محقق اردبیلی امری لازم و ضروری است و در این زمینه جذب هیئت‌های علمی می‌تواند نقش بسیار اساسی داشته باشد.

وی افزود: در سه سال گذشته 100 نفر هیئت علمی در دانشگاه محقق اردبیلی جذب شده است و خوشبختانه این موضوع سبب شده که فعالیت‌های دانشجویان نسبت به گذشته بیشتر شود، چرا که گستردگی روابط بین دانشجویان و اساتید می‌تواند در رابطه با ارتقای سطح علمی دانشجویان بسیار موثر باشد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها در دانشگاه نیز گفت:با توجه به این که برطرف کردن مطالبات و خواسته‌های دانشجویان یکی از مهم‌ترین اهدافی است که به دنبال آن هستیم، بنابراین افزایش تعداد خوابگاه‌ها و در اختیار قرار دادن استادسراها به دانشجویان هم‌اکنون در دستور کار قرار داده شده است که از این طریق شاهد جلب راضتی دانشجویان باشیم.

صادقی بیان کرد: موضوعی که دانشگاه‌ها هم‌اکنون به دنبال آن هستند علاوه بر تربیت نیروی کار کیفیت‌بخشی به بخش آموزش است که نیازمند ارائه راهکارهای اساسی است تا از این طریق بتوانیم زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرده و این معضل بزرگ را در استان به حداقل برسانیم.

عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این مراسم تصریح کرد: متاسفانه هم‌اکنون با مشکلات مالی در دانشگاه روبرو هستیم که در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت مسئولان هستیم تا بتوانیم از این طریق تا حد امکان مشکلات و موانع را تا حد امکان برطرف کنیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=785180
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد