۷ سال پیش

جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار خوداشتغالی در فردوس
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس از جذب دو میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خرد و خانگی در این شهرستان خبر داد.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات خود اشتغالی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عبدالله عرب‌نژاد ظهر امروز در دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و نیز نمایندگان کارگران با فرماندار فردوس به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: انسان همواره باید در اندیشه کار و تلاش باشد تا علاوه بر تأمین نیازمندی‌های خود، دیگران را نیز از دسترنج خود بهره‌مند سازد.
وی گفت: در هفته کار و کارگر برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان فردوس برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، عیادت از بیماران کارگر و نیز نشست ترویجی فرهنگ کار با حضور مسئولان تشکل‌های کارگری اشاره کرد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس افزود: همزمان با هفته کار و کارگر بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران نمونه شهرستان نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
عرب‌نژاد تصریح کرد: در سال گذشته ۹۵۸ مورد بازرسی از واحدهای کارگری انجام و هزار و ۱۰۰ نفر از کارگران و کارفرمایان شهرستان فردوس نیز آموزش‌های تخصصی کار و ایمنی را فرا گرفتند.
وی از صدور ۲۷۶ مجوز مشاغل خانگی سال گذشته در فردوس خبر داد و یادآور شد: از این تعداد ۵۵ نفر تسهیلاتی معادل ۱۸۰ میلیون تومان از بانک‌های عامل دریافت کرده‌اند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس گفت: در سال گذشته همچنین مبلغ دو میلیارد تومان اعتبارات مشاغل خرد و خوداشتغالی توسط صندوق کارآفرینی امید، کمیته امداد و بهزیستی جذب شده است.
عرب‌نژاد از تشکیل هشت تعاونی طی سال گذشته در فردوس خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد ۹۵ تعاونی مختلف در این شهرستان فعال و بیش از ۵۰ درصد جمعیت فردوس عضو این تعاونی‌ها هستند.
فرماندار فردوس نیز با اشاره به شعار سال و اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال و اقتصاد کشور دارند.
محمدرضا رجبی‌مقدم یادآور شد: با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی، بازدید از واحدهای کارگری نیمه فعال شهرستان طی سال جاری در دستور کار  قرار می‌گیرد و مشکلات این واحدها برطرف می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584143
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد