۷ سال پیش

جذب ۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سرایان
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرایان گفت: در سال گذشته از مجموع اعتباراتی که برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل در سرایان تزریق شده مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال جذب شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


حسن صالحی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به معرفی افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات مشاغل خانگی هستند، می‌کند.
وی تصریح کرد: در این راستا در سال گذشته در مجموع یک‌هزار و ۳۰ میلیون ریال به دو بانک تجارت با مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال و بانک ملی با مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال تزریق شده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرایان ادامه داد: با تلاش دستگاه‌های اجرایی و معرفی مجموع اعتبارات از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان در مجموع مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال از این تسهیلات جذب شده که سهم جذب توسط بانک ملی ۹۶ درصد و توسط بانک تجارت ۶۷ درصد بوده است.
صالحی‌فر با اشاره به اعتبارات اشتغالزایی این شهرستان در سال گذشته، گفت: در سال گذشته مجموع اعتبارات اشتغالزایی سرایان مبلغ ۳۴ هزار و ۴۵۰ میلیون ریال بوده که از این میزان ۱۶ هزار میلیون ریال توسط کمیته امداد، ۹ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال توسط بهزیستی و ۹ هزار و ۳۵۰ میلیون ریال توسط صندوق کارآفرینی امید تخصیص یافته است.
وی افزود: از مجموع اعتبارات اشتغالزایی این شهرستان در سال گذشته ۲۶ هزار و ۱۱۰ میلیون ریال با همت تمامی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط جذب شده که سهم جذب توسط کمیته امداد ۶۸ درصد، بهزیستی ۶۹ درصد و صندوق کارآفرینی امید ۹۶ درصد بوده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرایان تعهد اشتغال پیش‌بینی شده برای این شهرستان در سال جاری را اشتغالزایی برای ۵۴۴ نفر دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون با همکاری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از این ت

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=630475
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد