۷ سال پیش

جذب ۲۰ نفر اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد واحد شهرضا
اطلاعات بیشتر

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا از جذب 20 نفر اعضای هیئت علمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در صورت موافقت وزارت علوم تحقیقات و فن آوری، مراحل گزینش، جذب و استخدام اعضاء غیر هیئت علمی این مرکز نیز انجام خواهد شد.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا در نشستی خبری با اشاره به طرح‌های اجرا شده برای توسعه و تجهیز دانشگاه  آزاد شهرضا اظهار کرد: روند شتابان و رو به رشد دانشگاه شهرضا بر اساس اسناد بالا دستی و چشم‌انداز علمی کشور تهیه ودر دستور کار قرار گرفته است.
حمید کریم زاده ادامه داد: تعداد 628 دانشجوی این دانشگاه در حال حاضر در 6 رشته و 8 گرایش در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند و پیش بینی می‌شود این تعداد در مهرماه سال جاری به هزار نفر افزایش یابد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا اضافه کرد: تاکنون 160 نفر از دانشجویان این مرکز فارغ التحصیل و 34 نفر نیز در سایر مراکز آموزش عالی دولتی در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده‌اند.
کریم زاده از جذب 20 نفر اعضای هیئت علمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در صورت موافقت وزارت علوم تحقیقات و فن آوری، مراحل گزینش، جذب و استخدام اعضاء غیر هیئت علمی این مرکز نیز انجام خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اقدامات عمرانی و زیربنایی انجام شده در دانشگاه شهرضا گفت: طرح جامع دانشگاه شهرضا در مساحتی بالغ بر 205 هکتار تهیه شده و مراحل ساخت و ساز در این اراضی آغاز شده است.
رییس دانشگاه آزاد شهرضا تصریح کرد: نخستین ساختمان آموزشی دانشگاه شهرضا که در زمینی به مساحت هزار مترمربع و با سرمایه گذاری 14 میلیارد ریال ایجاد شده تا دو هفته آینده افتتاح می‌شود.
کریم زاده اضافه کرد: نخستین ساختمان خیرساز این دانشگاه نیز در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع در حال ساخت است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=650425
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد