۷ سال پیش

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

روزنامه ایران در شماره یکشنبه ۲۶ اردیبهشت در تشریح تیتر یک در گفت و گو با محمدحسن زدا معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی، نوشت: «افزایش حقوق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش این سازمان همزمان با پرداخت حقوق خردادماه سال جاری انجام خواهد شد.»

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید 


این روزنامه با انتشار عنوان رونمایی از دو تابلوی «محیط زیست» و «سیمرغ» فرشچیان، آورد: دو اثر استاد محمود فرشچیان با نام‌های «سیمرغ» و «محیط‌ زیست» رونمایی شدند. استاد محمود فرشچیان اثر «سیمرغ» را به پیشنهاد آیت‌الله جوادی آملی و «محیط زیست، انسان و طبیعت» را به پیشنهاد معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خلق کرده است. به گزارش روزنامه ایران، رونمایی این آثار همزمان با روز گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در موزه استاد محمود فرشچیان در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد با حضور مسعود سلطانی‌فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حجت‌الاسلام دعایی، رئیس موسسه اطلاعات، بهمن نامورمطلق، معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از هنرمندان برگزار شد.
روزنامه ایران با بررسی عنوان پایان بهاری ترین رخداد فرهنگی کشور، نوشت: پرونده بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی با معرفی غرفه مؤسسات برگزیده نشر بسته شد که اغلب سخنرانان مراسم اختتامیه این رویداد علمی- فرهنگی از لزوم پرهیز از جدل و تلاش سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف دولتی- حکومتی برای همگرایی در راستای تحقق دستیابی کشور به پیشرفت صحبت کردند. به گزارش «ایران» در مراسم اختتامیه، نمایشگاه کتاب تهران که امسال برای اولین بار در شهر آفتاب برگزار شد، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از شهردار تهران برای آماده‌سازی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در فرصت تعیین شده گفت: گمان می‌کنم با انتقال نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب، یکی از آرزوهای بزرگ فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران طی این سال‌ها تحقق پیدا کرد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه کتاب تهران تنها محلی برای فروش یا نمایش کتاب نیست بلکه محلی برای تبادل افکار میان اهالی قلم و مردم است. با تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دو سال تلاش شد تا فضایی برای بیان افکار همه اهالی کتاب در چارچوب قانون فراهم شود.
ایجاد۷۳ میلیارد دلار خط اعتبار خارجی پس از «برجام»، دیگر عنوان این روزنامه است، در تشریح این مطلب می خوانیم: نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: بعد از اجرایی شدن برجام تا کنون هشت رئیس جمهوری، پنج نخست وزیر،‌ سه رئیس مجلس سنا و ۱۸ وزیر امورخارجه در سه ماهه گذشته به ایران آمده‌اند. با مذاکرات انجام شده با مسئولان کشورهای مختلف برای ایجاد ۷۳ میلیارد دلار خطوط اعتباری بین ایران و کشورهای دیگر مذاکره شده و برای سه میلیارد و ۴۱۸ میلیون دلار سرمایه گذاری مستقیم خارجی مجوز قطعی صادر شده است و دولت در این زمینه روزهای پرکاری دارد.
روزنامه ایران با درج عنوان سه مسئولیت مهم روحانیت، آورد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب روز گذشته (شنبه) در دیدار جمعی از مدیران، مدرسان و طلاب حوزه‌های علمیه تهران، «هدایت فکری و دینی»، «هدایت سیاسی و بصیرت‌افزایی» و «راهنمایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی» را سه وظیفه عمده روحانیت برشمردند و تأکید کردند: طلاب باید با کسب صلاحیت‌ها و آگاهی‌های لازم، در دنیای متفاوت امروز خود را برای ایفای مسئولیت‌های تعیین کننده در جامعه آماده کنند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با توصیه به طلاب برای قدر دانستن ارزش‌ها و مسئولیت‌های طلبگی افزودند: اگر همه تخصص‌های مورد نیاز یک جامعه به بهترین شکل وجود داشته باشد اما جامعه دینی نباشد، آن ملت در دنیا و آخرت دچار خسران و مشکلات واقعی خواهد بود و این مسئولیت عظیم یعنی تبدیل جامعه به جامعه‌ای دینی، برعهده علما و روحانیت و طلاب است.
«مأموریت اعتدالی‌ها در روزگار افول تندروها»،‌ «انتخاب مریم میرزاخانی به عضویت آکادمی ملی علوم امریکا»، «اختصاص ۱۰ میلیون تومان «رفاه کارت» به فرهنگیان»، «تأکید بر بهره برداری از «برجام» در سایه «اقتصاد مقاومتی»»، «چرا خودکشی؟ چرا افسرد‌گی؟» ،«کارنامه دو دولت در برخورد با فیش های حقوقی میلیونی» و «کودکان همچنان مشغول کارند!» از دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=596753
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد