• ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

جزئیات سهمیه‌ آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش

جزئیات سهمیه‌ آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تشریح جزئیات سهمیه‌ آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش 

توجه: جهت بازگشت به صفحه اصلی اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

محمدحسین کفراشی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که آموزش و پرورش از احصای اطلاعات مشمولین ماده 48 قانون مقررات مالی دولت خبر داده است،‌ این ماده قانونی به چه موضوعی اشاره دارد؟‌ اظهار داشت:‌ ماد 48 اشاره می‌کند، هر گاه استخدامی در دولت انجام شد باید 25 درصد استخدامی‌ها از میان فرزندان شهدا،‌ آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد باشد.
وی افزود: آموزش و پرورش امسال برای جذب 5 هزار نفر آزمون استخدامی دارد بنابراین از فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان آموزش و پرورش خواسته فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند تا مشخص شود در رشته‌هایی که قرار است جذب نیرو داشته باشند، چه تعداد از فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان می‌گنجند.
کفراشی گفت:‌ فرزندان فرهنگیان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارای اولویت هستند بنابراین ابتدا اولویت با فرزندان شهدا،‌جانبازان و آزادگان آموزش و پرورش است و پس از آن اولویت با سایرین خواهد بود.
مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:‌ از میان 5 هزار نفری که قرار است در آموزش و پرورش استخدام شوند باید 25 درصد از میان خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بالای 25 درصد باشند.
طبق گفته‌های علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، فرزندان فرهنگیان، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی نیز در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش در اولویت هستند.
به گزارش تسنیم، سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری اطلاعات مشمولان ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (فرزندان شهدا، جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزادگان معزز آموزش و پرورش ) واجدین شرایط نسبت به تکمیل فرم از تاریخ 94.04.084 لغایت 94.04.19 اقدام کنند.
وی در خصوص واجدان شرایط این ماده قانونی‌، تصریح کرد: فرزند شهید، فرزند جانباز بالای 25 درصد و بالاتر، فرزند آزاده (اعم از شاغل، بازنشسته، فوت شده و یا از کارافتاده) مشمولان این ماده قانونی هستند.
حسینی تأکید کرد: فقط یکی از فرزندان مشمول قانون مذکور می‌تواند از سهمیه مذکور استفاده کند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=358400
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد