۸ سال پیش

جزئیات نشست ویژه مزدی وزارت کار

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار از نشست عصر امروز این شورا برای تعیین بسته جدید افزایش حقوق و دستمزد مشمولان قانون کار خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد اینجا کلیک کنید


اصغر آهنی ها در گفتگو با مهر از برگزاری جلسه امروز عصر شورای عالی کار با موضوع تعیین حقوق و دستمزد سال آینده بیش از ۱۳ میلیون مشمول قانون کار خبر داد و گفت: در نشست امروز، نمایندگان اصلی کارگران، کارفرمایان و دولت حضور خواهند داشت.
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار اظهارداشت: احتمال اینکه جلسه امروز به جمع بندی نرسد هم وجود دارد ولی مهم این است که در تصمیم گیری ها مسائل و مشکلات و همچنین منافع کارگران و کارفرمایان به صورت مشترک دیده شود.
به گفته آهنی ها، در حال حاضر مسکن، درمان و بهداشت سهم زیادی از سبد هزینه خانوار را دارد و اگر دولت بتواند طبق وظیفه قانون اساسی خود در این زمینه ها اقدامات موثری را انجام دهد، موضوع شکاف حقوق و دستمزد نیروی کار نیز حل خواهد شد.
در هفته های گذشته مذاکرات و چانه زنی های فراوانی در قالب کمیته تخصصی تعیین مزد ۹۵ کارگران انجام شده ولی اختلاف نظر درباره هزینه معیشت خانوار بین نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت همچنان پابرجا است.
پیش بینی ها نشان می دهد میزان افزایش حداقل مزد سال آینده مشمولان قانون کار بیشتر از ۱۵ درصد نخواهد بود و در نهایت حداقل مزد کارگران به ۸۲۰ هزارتومان هم در سال آینده نخواهد رسید. حداقل دستمزد امسال کارگران ۷۱۲ هزارتومان تعیین شده بود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=564375
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد