۸ سال پیش

جزییات‌استخدام ۲هزار نیروی پیش‌دبستانی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون پشتیبانی و توسعه‌ی منابع انسانی اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: از مجموع افرادی که به‌صورت حق‌التدریس به کار گرفته شدند، ۱٬۴۶۸ نفر در دوره‌ی ابتدایی، ۱۵۸نفر در دوره‌ی متوسطه‌ی اول، ۸۵ نفر در فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و ۱۳۰ نفر در دوره‌ی متوسطه‌ی دوم ، ۳۰ نفر در بخش تربیت‌بدنی و ۴۵ نفر نیز در آموزش‌وپرورش استثنایی مشغول به کار شدند.

جهت مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی کلیک کنید


سیروس خدادادی با اشاره به قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی گفت: این قانون مصوبه‌ی ۱۷ مهر ۸۸ مجلس شورای اسلامی است که بر اساس آن معلمان حق‌التدریس و آموزش یاران نهضت سوادآموزی، سامان‌دهی و به‌صورت پیمانی وارد آموزش‌وپرورش شدند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: بر این اساس در سال‌های ۸۹، ۹۰ و ۹۱، تمام افرادی که به شکلی به‌صورت آموزشیار و حق‌التدریس بودند، به استخدام آموزش‌وپرورش درآمدند.

خدادادی با اظهار اینکه فقط تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی باقی‌مانده، تصریح کرد: مربیان پیش‌دبستانی که در آن قانون، به آن‌ها اشاره‌ای نشده بود، پس از تلاش‌های زیادی که صورت گرفت در مجلس یک تبصره‌ی الحاقی به همان قانون اضافه شد تا علاوه بر معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، تکلیف این مربیان نیز روشن شود و آن‌ها نیز به‌صورت حق‌التدریس به کار گرفته شوند.

وی افزود: با ابلاغ بخشنامه و دستورالعمل مربوطه، طی مدت دو هفته به کلیه‌ی پرونده‌هایی که در این خصوص وارد آموزش‌وپرورش شد که تعداد آن‌ها بالغ بر ۲٬۵۵۷ پرونده بود، رسیدگی گردید و ۱٬۹۱۵ نفر آن‌ها مورد تائید قرار گرفتند. درعین‌حال ۶۴۲ پرونده نیز تائید نشد.

خدادادی گفت: از پرونده‌هایی که مورد تائید قرار نگرفتند، ۷۲ مورد مدرک دیپلم داشتند که در مصوبه‌ی مجلس قید شده بود که افرادی می‌توانند به‌صورت حق‌التدریس به کار گرفته شوند که دارای مدرک دانشگاهی باشند. ۳۷۰ پرونده‌ی دیگر نیز مدارک ناقص داشتند که مورد تائید قرار نگرفتند.

وی افزود: از مجموع افرادی که به‌صورت حق‌التدریس به کار گرفته شدند، ۱٬۴۶۸ نفر در دوره‌ی ابتدایی، ۱۵۸ نفر در دوره‌ی متوسطه‌ی اول، ۸۵ نفر در فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و ۱۳۰ نفر در دوره‌ی متوسطه‌ی دوم، ۳۰ نفر در بخش تربیت‌بدنی و ۴۵ نفر نیز در آموزش‌وپرورش استثنایی مشغول به کار شدند.

وی بیان داشت: درعین‌حال در شورای معاونین آموزش‌وپرورش نیز تصویب شد که ۳۷۰ پرونده‌ی ناقص باقیمانده، مجدداً مورد بررسی قرار گیرند تا حقی از کسی ضایع نشود .

خدادادی همچنین با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خاطرنشان کرد: در این طرح افزایش حقوق معلمان از صد هزار تومان تا پانصد و سی هزار تومان می‌باشد و هر کس رتبه‌ی بالاتری دارد، افزایش حقوق بیشتری نیز به آن تعلق می‌گیرد. این طرح از اول مهرماه اجرا شده است با این توضیح که پرداختی ماه اول به صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=565975
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد