۷ سال پیش

جزییات افزایش حقوق و مزایای کارکنان آموزش‌ و پرورش
اطلاعات بیشتر

جزییات افزایش حقوق و مزایای کارکنان آموزش‌ و پرورش در سال ۹۵

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


بخشنامه افزایش حقوق و مزایای کارکنان آموزش و پرورش ابلاغ شد که براین اساس مطالبات استحقاقی افراد در سال ۹۴ نظیر ارتقای رتبه و طبقه شغلی باید قبل از اجرای حکم افزایش حقوق آنها صادر شود.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بخشنامه افزایش حقوق و مزایای کارکنان آموزش و پرورش در سال 95 از سوی سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.
در این بخش نامه آمده است:
ضریب حقوق سال 95 شاغلان مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری یک هزار و 541 ریال و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی 21 هزار و 949 ریال است.
امتیازات سنوات خدمت، تجربه مربوط و مشابه، دوره‌های آموزشی طی شده و سوابق خدمت در مشاغل مدیریتی و سرپرستی کارکنان در سال 95 با توجه به دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه رئیس جمهور قابل احتساب است.
تبصره:
به موجب تبصره 3 بند 6 فصل دوم دستورالعمل مذکور حداکثر امتیاز قابل احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه 30 سال خواهد بود.
افزایش ریالی مذکور از تفاوت تطبیق درج شده در احکام حقوقی کارمند کسر نخواهد شد و تفاوت مورد نظر در حکم حقوق ثابت باقی خواهد ماند.
حداقل و حداکثر حقوق و فوق العاده‌های مستمر شاغلین موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره آن برای سال 95 به ترتیب به میزان 9 میلیون ریال و 63 میلیون ریال خواهد بود.
لازم به ذکر است حقوق ثابت شامل حق شغل، حق شاغل، و فوق العاده مدیریت است. همچنین فوق العاده مستمر شامل فوق العاده سختی کار، ایثارگری و فوق العاده شغل خواهد بود.
ادارات آموزش و پرورش ترتیبی اتخاذ دهند تا مطالبات استحقاقی کلی افراد درسال 94 نظیر ارتقای رتبه، طبقه شغلی و ... قبل از اجرای حکم افزایش حقوق آنها صادر شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=612307
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد