۷ سال پیش

حدود ۵۰ هزار نفر حق نوار مرزی دریافت می کنند

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به نقل از پانا، سید حسن حسینی در خصوص حق نوار مرزی در سال 95 ، اظهار کرد: در قانون مدیریت خدمات کشوری فوق العاده نوار مرزی نداریم.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش تصريح كرد : حق نوار مرزی در نظام هماهنگ متفاوت است؛ در دهستان های مرزی، کارکنان 10 درصد محرومیت را حق نوار مرزی دریافت می کنند.

وي  گفت: در سال 89 مصوبه ای در خصوص خروج از کلان شهرها تصویب شد که کارکنان نقاط مرزی از حداکثر بدی آب و هوا و کمتر توسعه یافته استفاده می کنند.

حسيني بیان کرد : در سال 91 و 92 وزارت کشور نقاط مرزی را براساس ضریب محرومیت استان ها به 3 بخش تقسیم کرد؛ استان های مرزی به استان های الف، ب، ج یعنی به ترتیب دهستان، شهر مرزی و شهرستان مرزی تقسیم شدند.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: حق نوار مرزی در این 3 گروه فرقی ندارد و افراد سقف بدی آب و هوا را می گیرند اما ممکن است در زمانی این موضوع مشمول فرد نشود.

وی با اشاره به اینکه هر ساله پرداخت حق نوار مرزی تغییر نمی کند، اضافه کرد: نزدیک به 50 هزار نفر مشمول این مصوبه شدند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583508
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد