۸ سال پیش

حذف قوانین ضد کارگری در مجلس دهم

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور از نمایندگان مجلس دهم خواست تا اصلاح قوانین کار و تامین اجتماعی را در اولویت قرار داده و قوانین ضد کارگری و مغایر با مقاوله نامه‌های جهانی را حذف کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


ابوالفضل فتح اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از نمایندگان مجلس دهم انتظار داریم که به وظایف خود برای نظارت بر برنامه پنجم توسعه که یکسال دیگر تمدید شده و اجرای مفاد برنامه به ویژه در حوزه بازار کار اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: در سال گذشته حوزه روابط کار و تعاون آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفت که امسال باید رویکرد وزارت کار به سمت تقویت این دو بخش باشد و به همه حوزه های زیر مجموعه خود یکسان رسیدگی کند.

فتح اللهی با اشاره به تاکید برنامه های چهارم و پنجم توسعه مبنی بر اصلاح قانون کار و تامین اجتماعی اظهار کرد: قانون کار و تامین اجتماعی ابتدا باید به شکل سه جانبه بررسی شود و سپس از سوی نمایندگان منتخب کارگران در مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: قوانین مرتبط با کارگران و جامعه کارگری تنها منحصر به قانون کار و تامین اجتماعی نمی شود و کارگران در بسیاری از قوانینی که از تصویب مجلس می گذرد ذینفع هستند بنابر این باید فراکسیون کارگری مجلس با تلاش و جدیت تمام در جهت حفظ منافع و مطالبات کارگران در زمان تصویب این قوانین اقدام کند.

نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور در پایان تاکید کرد: آن دسته قوانینی که با حقوق کار و قوانین بین المللی و مقاوله نامه های جهانی مغایرت دارد باید شناسایی شود و در مقابل قوانینی که از استانداردها و مقاوله نامه های جهانی تبعیت می کند را در مراکز تصمیم گیری خود نهادینه کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=570508
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد