۷ سال پیش

حقوق کارگران به ریال است و حقوق مدیران به دلار
اطلاعات بیشتر

 

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارگران در واکنش به دریافت حقوق میلیونی از سوی مدیران گفت: مدیران دولتی به دلار حقوق دریافت کنند اما به ریال هزینه می‌کنند. اما کارگران برعکس هستند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


هادی ابوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،درواکنش به دریافت حقوق میلیونی مدیران بیمه مرکزی گفت: زمانی که این خبر را شنیدم بابت ایجاد فاصله طبقاتی بین کارگران و مدیران جامعه تأسف خوردم.
وی ادامه داد: زمانی که از بانک مرکزی نمایندگان در جلسات شورای عالی کار حضور می‌یابند بابت افزایش حقوق اندک برای کارگران اعتراض می‌کنند، می‌گویند با 14 درصد مخالفیم علتش این است که در هر حال به فکر پُر کردن جیب خود هستند.
ابوی با بیان اینکه کارگران به ریال حقوق دریافت می‌کنند اما هزینه های زندگی را به دلار پرداخت می‌کنند گفت: ماجرای مدیران بیمه مرکزی بر عکس است، به دلار حقوق دریافت می‌کنند و به ریال هزینه می‌کنند. این مدیران می‌توانند حقوق ایران را دریافت کنند ولی در اروپا زندگی کنند.
دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارگران اظهار داشت:از مسئولان انتظار داریم درباره دریافت چنین حقوقی شفاف سازی کند.با دریافت چنین حقوق‌هایی  به راحتی مشخص می‌شود که این افراد درد کارگر را متوجه نمی شوند.
وی افزود: هستند مدیرانی که 40 برابر حقوق کارگر درآمد دارند اما برای افزایش حقوق کم کارگران اعتراض می‌کنند.کارگران مدت‌هاست که از خط فقر به خط بقا و زندگی رسیده‌اند.
دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارگران گفت: متأسفانه امروز شاهد تعدادی زیادی از کارگران زیر خط فقر و بقا هستیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=595931
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد