۷ سال پیش

حمایت از بخش تولید حمایت از کارگر است

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس شورای راهبردی بسیج کارگری کشور: با احیای مشاغلی که دچار رکود شده اند از کارگران حمایت کنیم و با شکستن رکود اقتصادی، به اجرای اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل ،جامه عمل بپوشانیم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی‌منش، رئیس شورای راهبردی بسیج کارگری، در نشست خبری مسئولان سازمان بسیج کارگری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته کارگر و بزرگداشت روز شهدای کارگر بسیجی برگزار شد، گفت: در سال‌های گذشته در اقتصاد و بخش تولید کشور با مشکلات زیادی روبرو بودیم که باعث شد شاهد رکود صنایع و کارخانه ها شود و حتی بسیاری از آنهابه تعطیلی یا کاهش ظرفیت خود بپردازند.

حسینی منش افزود: باید دست در دست هم به رفع موانع تولید در صنایع و کارخانجات چه تعطیل و چه نیمه تعطیل بپردازیم تا بتوانیم با احیای مشاغل از  کارگران حمایت کنیم و رکود اقتصادی را با اقدام و عمل ،اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم.

وی با اشاره به میزان تولید ژلاتین در کشور گفت: کارخانه ژلاتین در کشورمان تنها کارخانه ژلاتین حلال بر اساس فقه شیعه در دنیاست. یکی از کارخانه‌های ژلاتین در قزوین است که در سال دو هزار تن تولید دارد. همچنین در مشهد کارخانه دیگری است که با چهار هزار تن تعطیل است که حدود شش ماه از تعطیلی این کارخانه می‌گذرد.

رئیس شورای راهبردی بسیج کارگری کشور بیان کرد: قرار است با کمک بخش خصوصی و حمایت‌های دولتی کارخانه مشهد را دوباره راه‌اندازی و به تولید برسانیم.

حسینی منش تصریح کرد: سه هزار تن ژلاتین از 14 کشور وارد کشور می‌شود. اگر فرض را بر این داشته باشیم که ژلاتین وارد شده از گوشت خوک نیست چنین پرسشی مطرح می‌شود که ژلاتین گاوی که وارد کشور می‌شود، مشخص نیست که ذبحشان شرعی صورت می‌گیرد یا خیر.

وی یادآور شد: 700 روحانی در سراسر دنیا در کارخانه‌های ذبح حضور دارند که این امر می‌تواند نویدبخش موضوع باشد.

رئیس شورای راهبردی بسیج کارگری کشور افزود: طیف مدیران، کارگران و کارفرمایان باید همدل شوند و به درک متقابل یکدیگر بپردازند تا بهتر بتوانند به نفع مشکلات بپردازند و بسیج کارگری وظیفه دارد به عنوان پیشگام فرهنگ‌سازی در امور همدل شدن کارگر و کارفرما فعالیت کند تا این فرهنگ شکل بگیرد چون سال‌هاست این رابطه از بین رفته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583717
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد