۸ سال پیش

حمایت از بخش کشاورزی راهکاری برای اشتغال پایدار در روستاهاست
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: دولت با ارائه تسهیلات بانکی به تولیدات کشاورزان، می‌تواند زمینه اشتغال پایدار در روستاها را فراهم کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، علی‌اکبر زندی عصر امروز در جلسه شورای راهبردی بسیج که در فرمانداری گلپایگان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه گلپایگان قطب کشاورزی و دامداری است، حمایت قشر تولیدکننده در بخش کشاورزی راهی برای جلوگیری از رکود محصولات کشاورزی است.
وی با بیان اینکه واردات و صادرات محصولات لبنی در سراسر کشور سبب رونق اقتصادی و  رقابت تولید در کشور می‌شود، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی عامل معضل اجتماعی کشور است و برای جلوگیری از رکود در طرح‌‎های اشتغال‌زایی نباید به صورت خود سرانه عمل کرد بلکه باید معایب و محاسن پیش‌بینی شود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان بیان داشت: هر از گاهی با تعطیلی شرکت‌های صنعتی گلپایگان شاهد بیکاری کارگران هستیم که این ناشی از تحریم‌های اقتصادی کشور است؛ چرا که بخش عمده کالاهایی را که این شرکت‌ها برای تولید محصولات خود وارد می‌کنند وابسته به اقتصاد کلان جهانی هستند.
وی تاکید کرد: با پیگیری فرماندار و نماینده گلپایگان جلساتی با حضور مدیرعامل این شرکت‌ها برگزار شد که در نتیجه تنش‌های ناشی از اخراج کارگران در گلپایگان رفع شد.
زندی با بیان اینکه یکی از سرفصل‌ها و دیدگاه‌های انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفین است، گفت: باید در جلسات اقتصاد مقاومتی برای حفظ اشتغال قشر کم درآمد جامعه، چالش‌ها شناسایی و راهکارهایی برای آن اندیشیده شود.
وی اذعان کرد: مهاجرت روستائیان به شهرها که در زمینه کسب اشتغال انجام می‌شود اغلب مشکلات و معضلات را در صورت عدم تأمین مایحتاج زندگی به‌همراه خواهد داشت؛ دولت با ارائه تسهیلات بانکی به تولیدات کشاورزان می‌تواند زمینه پایداری اشتغال در روستاها را فراهم کند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: تسهیلات بانکی نباید به کارهای کاذب اختصاص یابد چرا که قطعا کشاورزان و دامداران با همین تسهیلات می‌توانند آذوقه دام را تأمین و محصولات لبنی افزایش یابد.
وی ضمن اشاره به این موضوع که در صورت عدم حمایت تولید محصول کشاورزی با رکود مواجه می‌شویم که باید به واردات روی آوریم، تأکید کرد: پس از صنعت نفت؛ در کشور سودآورترین بخش کشاورزی و دامداری است که با حمایت دولت به سمت صنعتی شدن می‌تواند سوق داده شود.
زندی ضمن اشاره به کاهش چشم‌گیر تولیدات محصولات دامی در گلپایگان تصریح کرد: شرکت پگاه گلپایگان در گذشته شیر دریافتی برای تولیدات محصول لبنی از روستاهای شهرستان تأمین می‌کرد که اکنون با رکود تولید شیر در گلپایگان، از شهرهای همجوار شیر دریافت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست اعضای شورای راهبردی شهرستان نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555582
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد