۸ سال پیش

حمایت از نخبگان و مخترعان سیاست دولت تدبیر و امید است
اطلاعات بیشتر

 

معاون برنامه ریزی بنیادملی نخبگان گفت: سیاست دولت تدبیر و امید شناسایی و حمایت از نخبگان و مخترعان در حوزه‌های مختلف است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و جزئیات استخدام نخبگان اینجا کلیک کنید


غلامعلی منتظر معاون برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان در گفت‌و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سیاست دولت تدبیر و امید شناسایی و حمایت از نخبگان و مخترعان در حوزه‌های مختلف است تا ضمن کمک به پیشرفت آن‌ها موانع سر راه آنان را بردارد.
وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل رشد و پویایی جامعه منابع انسانی آن است و بنیاد ملی نخبگان در تلاش است تا مخترعان را به سمت اندیشه ورزی، خردورزی و توسعه علم و فناوری هدایت کند.
منتظر بیان کرد: در هر جامعه‌ای حدود یک درصد از افراد جامعه می‌توانند بقیه افراد را، با خود همراه ساخته و به عنوان قافله سالار و پیشگامان علمی آنها شوند.
معاون برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: با توجه به این درصد در کشور ما، حدود یک میلیون نفر از جمعیت به عنوان سرمایه‌‌های توانمند و متخصص هستند که باید سرمایه گذاری بر روی این افراد با جدیت بیشتری صورت گیرد تا کشور به سمت علم و تکنولوژی پیش رود.
منتظر با اشاره به اهداف بنیاد ملی نخبگان خاطر نشان کرد: تکمیل چرخه نوآوری برای رسیدن به محصولی دانش بنیان و تبدیل دارایی های فکری به ثروت از مهم‌ترین اهداف بنیاد ملی نخبگان است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=562559
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد