۷ سال پیش

خبر خوش به معلمان بازنشسته در هفته معلم

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

پرداخت مطالبات حق‌التدریس و پاداش معلمان بازنشسته

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


کلیه مطالبات حق‌التدریس و پاداش معلمان بازنشسته 93 در هفته معلم پرداخت می شود.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: سال جاری مطالبات 6 ماه حق‌التدریس معلمان رسمی پرداخت نشده است؛ ضمن آن‌که یک ماه نیز از گذشته طلبکار هستند.
سیروس خدادادی افزود: در مجموع دبیران رسمی که به‌صورت اضافه‌کار حق‌التدریس بر می‌دارند، هفت ماه و نیروهای آزاد نیز چهار ماه طلبکار هستند که البته از این تعداد حدود 2 هزار و 500 نفر تنها به‌صورت حق‌التدریس با آموزش‌وپرورش همکاری دارند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان مجموع مطالبات حق‌التدریس را حدود 40 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: همجنین 180 نفر از یک‌هزار و 400 بازنشسته سال 93 هنوز پاداش بازنشستگی خود را دریافت نکرده‌اند که این مطالبات نیز حدود 7.5 میلیارد تومان است و آن را در همین هفته پرداخت خواهیم کرد.
خدادادی با بیان این‌که این اعتبار از سوی وزارت ابلاغ شده است و طی امروز تا فردا به حساب آموزش‌وپرورش استان واریز می‌شود، در خصوص دیگر مطالبات معلمان اظهار کرد: پاداش سال 94 معلمان نیز هنوز پرداخت نشده است که انشاءالله آن را تا تابستان پرداخت خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 63 هزار نیروی آموزشی و اداری تعلیم‌وتربیت حدود 950 هزار دانش‌آموز را در استان بر عهده دارند که از این تعداد حدود 70 درصد را نیروهای آموزشی و به‌اصطلاح "گچ به دست" تشکیل می‌دهند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588586
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد