۸ سال پیش

خرمشهر با کمبود ۳۵۰ معلم مواجه است

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیر اداره آموزش و پرورش خرمشهر از کمبود ۳۵۰ معلم در این شهرستان خبر داد و خواستار رفع این مشکل شد.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحافظ عنبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری خرمشهر از کمبود ۳۵۰ معلم در این شهرستان خبر داد و گفت: کمبود نیروی انسانی از مشکلات عمده آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر است و لازم است مسولین در رفع این مشکل اقدامی اساسی اتخاذ كنند.
به سالروز بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و گفت: هر ساله در خصوص بزرگداشت مقام معلم فقط در الفاظ خلاصه می شود و در عمل چیز خاصی مشاهده نمی شود.
وی افزود: جامعه ما ورودی آن آموزش و پرورش است و از مسؤلان انتظار داریم اولویت خود را سمت آموزش و پرورش خرمشهر قرار دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ضمن نیز تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وظیفه سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در ایام دفاع مقدس سپاس در کنار ارتش در جبهه ها کارنامه موفقی را به ثبت رساند.
سرهنگ حسین زاده در بخشی دیگر به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در سالروز ارتحال امام مقرر شده است کاروانی ۲۵۰ نفره از عموم مردم برای مشارکت در مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران عازم تهران شوند.
تشکیل کمیته های متعدد ویژه سوم خرداد
همچنین در این جلسه مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس از تشکیل کمیته های متعدد ویژه مراسم گرامیداشت سوم خرداد در خرمشهر خبر داد.
سرهنگ ثامر چنانی عنوان کرد: در روزهای گذشته دو جلسه در این خصوص تشکیل شده است كه حاصل این جلسات این بود که کمیته هایی متعدد به منظور برنامه ریزی و برگزاری برنامه ها تشکیل شد.
وی از افتتاح پروژه های عمرانی و فرهنگی ویژه ایام سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نیز خبر داد.
مسئولان غیر بومی نگاهشان به بومیان باشد
در بخش دیگری از این جلسه نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از بیکاری وسیع جوانان بومی خرمشهری خواستار توجه بیشتر در این زمینه از سوی ادارات شد.
عبدالله سامری عنوان کرد: مدیران ادارات به ویژه مدیران غیر بومی از به کارگیری پیمانکاران غیر بومی در خرمشهر خودداری کنند و تنها از پیمانکاران بومی این شهرستان برای انجام پروژه ها استفاده کنند.
وی در بخشی دیگر انتقادی از شهردار خرمشهر داشت و گفت: نصب سردرهای ورودی شهر توسط شهرداری خرمشهر کاری مثبت بود ولی سردر ورودی خرمشهر از آبادان باید سریعا تعویض شود چرا که لقب خرمشهر پایتخت ایثار و مقاومت است.
دو برنامه مهم در دست کار دولت در سال جدید
ولی الله حیاتی فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر نیز از دو برنامه مهم از سوی دولت ویژه تمام کشور در سال جدید خبر داد و عنوان کرد: برنامه اول مربوط به شناسایی واحدهای نیمه فعال یا تعطیل و برگشتن آنها به مدار تولید است و برنامه دوم پرورش ماهی در قفس است که برای منطقه جزیره مینو به عنوان پایلوت انتخاب شده و هماهنگی های لازم با جهاد کشاورزی در این خصوص انجام شد.
وی در بخش دیگر خواستار حضور تمامی دستگاه های اداری برای ورود به برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شد.
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: در خصوص برگزاری مراسم پیاده روی ویژه سوم خرداد كه قرار است در خرمشهر برگزار شود به جز جایزه اصلی که از سوی منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده دیگر ادارات و سازمان های متمکن نیز جوایزی برای این مراسم در نظر بگیرند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583730
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد