۷ سال پیش

خودکفایی ۱۶هزار مددجویی کردستانی با اجرای طرحهای اشتغال زا
اطلاعات بیشتر

 

 از سال ۹۰ تاکنون، بیش از ۱۶ هزار مددجوی کردستانی با اجرای طرح‌های اشتغال زا به خودکفایی رسیده‌اند.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در جلسه بررسی برنامه ها و الزامات سال ۹۵  کمیته امداد کردستان  گفت: سال گذشته  نیز   ۳ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده که ۱۷ درصد آن مشاغل خانگی و مابقی مشاغل خرد بودند.
قنبر موسی‌نژاد با بیان اینکه ۳ هزار و ۳۸ خانواده مددجو در کردستان فاقد مسکن هستند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۸۵۶ خانواده مددجوی شهری و ۱۸۲ خانواده مددجوی روستایی هستند.
وی همچنین به جمع اوری بیش از ۱۲۴ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال زکات در سال گذشته خبر داد و افزود از این میزان ۶۰ درصد به نیازمندان  و مابقی به اجرای پروژه‌های عمرانی  در روستاها اختصاص یافته است
فرشادان نماینده مردم سنندج, کامیاران و دیواندره در مجلس نیز به ارائه خدمات بیشتر به نیازمندان اشاره کرد و افزود در این راستا کمیته امداد به عنوان نهادی انقلابی در راستای کمک به محرومین نقش موثری ایفا کرده است.
علی محمد مرادی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی  نیز بر تسهیل  پرداخت وام به مدد جویان تاکید کرد.
بیش از ۵۰ هزار مدد جوی کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=639993
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد