• ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

دانشجویان ممتاز ایثارگر در دانشگاه آزاد استخدام می شوند

دانشجویان ممتاز ایثارگر در دانشگاه آزاد استخدام می شوند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر در این دانشگاه استخدا می شوند گفت: یکی از اولویت های ما استخدام این دانشجویان به ویژه نفرات ممتاز دانشگاه ها است.

جهت مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حمید میرزاده روز شنبه در دومین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در بنیاد شهید افزود: این دانشگاه آمادگی دارد تمامی دانشجویان ممتاز را به استخدام درآورد همانطوری که ۱۵۷ نفر در سال گذشته به عنوان دانشجوی ممتاز فعالیت های لازم برای استخدام آنها انجام شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر کار استخدام ۴۷ نفر از این دانشجویان ممتاز برای استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسیده است.
میرزاده ادامه داد: ۲۰ درصد عضو هیات علمی و ۲۵ درصد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از خانواده های شهدا و ایثارگران هستند و اکنون دو هزار و ۲۱۴ نفر از کارکنان این دانشگاه از ایثارگران هستند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در سامانه پذیرش اعضای هیات علمی از میان جامعه خانواده شهدا و ایثارگران اولویت های خاصی داریم به طوری که ۱۷۴ نفر از ایثارگران کار استخدام به عنوان اعضای هیات علمی آنها در فراخوان سال ۱۳۹۴ در دست اقدام است و با شروع سال تحصیلی این افراد مشغول به کار خواهند شد.
وی در ادامه با بیان اینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر دغدغه ای برای تحصیل و پرداخت شهریه در دانشگاه آزاد ندارند، گفت: امروز هیچ کدام از این افراد با دغدغه ای مواجه نیستند چرا که این افراد در توسعه علمی کشور مشارکت فعال دارند.
رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: در دانشگاه آزاد توجه به خانواده های شاهد و ایثارگر جزو برنامه های اصلی ما قلمداد شده است و ما پذیرای ۷۳ درصد خانواده های ایثارگر در این دانشگاه هستیم.
وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را برای خانواده شاهد و ایثارگر به طور کامل اجرا می کند و علاوه بر ۱۱۸ هزار ایثارگر و خانواده شاهد به ۱۰۰ هزار نفر دیگر از جانبازان و ایثارگران نیز تخفیف شهریه و دیگر خدمات را ارائه می دهد.
میرزاده در ادامه با بیان اینکه ۹۰۰ شرکت دانش بنیان در ۹۰ مرکز رشد داریم، افزود: تلاش می کنیم این شرکت ها نیز برای جامعه ایثارگری ایجاد شود و آمادگی داریم شرکت های دانش بنیان برای فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر نیز ایجاد شود.
دومین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی امروز شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهید ترک نژاد بنیاد شهید برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=654331
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد