• ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

دانشگاه‌های آزاد استان کرمانشاه ۷۰ نفر هیئت علمی جذب می‌کنند

دانشگاه‌های آزاد استان کرمانشاه ۷۰ نفر هیئت علمی جذب می‌کنند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

رئیس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه گفت: جذب ۷۰ نفر هیئت علمی در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه برای امسال در دستور کار قرار دارد.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرمانشاه، نوذر قنبری ظهر امروز در نشست خبری که در دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال گذشته 60 نفر هیئت علمی از طرف دانشگاه آزاد استان کرمانشاه جذب شد اظهار داشت: دانشگاه آزاد کرمانشاه در سال گذشته رتبه نخست جذب هیئت علمی را در کشور کسب کرد که 60 درصد از دانشگاه‌های دولتی، 30 درصد از آزاد و 10 درصد نیز از خارج کشور جذب شدند.
رئیس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه آزاد وارد بیست و هشتمین سال فعالیت خود شده است، عنوان کرد: نزدیک به یک سوم بار آموزشی استان بر دوش دانشگاه آزاد است که اکنون دارای 9 مرکز شامل چهار واحد دانشگاهی در کرمانشاه، کنگاور، صحنه و اسلام‌آباد غرب و پنج مرکز در گیلان‌غرب، قصرشیرین، سنقر و کلیایی و هرسین است.
قنبری با اشاره به اینکه 30 هزار دانشجو شامل 6000 نفر در مقطع کاردانی، 16 هزار نفر در مقطع کارشناسی، 6700 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 400 نفر در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه مشغول تحصیل هستند، گفت: در دانشگاه آزاد استان 80 رشته کارشناسی ارشد و 34 رشته دکتری تخصصی وجود دارد.
وی با بیان اینکه سه رشته جدید پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط در دانشگاه آزاد استان فعال شده است، افزود: تدسیس دانشکده این رشته‌ها در دستور کار قرار دارد و در آینده بعد از راه‌اندازی رشته‌های اتاق عمل و بیهوشی رشته‌های دندانپزشکی و داروسازی در دستور کار قرار دارد.
قنبری با اشاره به اینکه به صورت تجمعی تاکنون 66 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد استان فارغ‌التحصیل شده‌اند، اظهار کرد: امسال 3200 نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند و دارای 2500 مقاله بین‌المللی نیز است.
وی با بیان اینکه چهار میلیون و 822 هزار مترمربع فضای آموزشی در این دانشگاه وجود دارد که 54 هزار متر مربع آن آموزشی است، گفت: در دانشگاه آزاد استان 480 نفر عضو هیئت علمی هستند که 18 نفر به صورت نیمه وقت کار می‌کنند.
قنبری با اشاره به اینکه نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه یک به 40 و با احتساب حق‌التدریسی‌ها یک به 30 است، بیان کرد: سرانه آموزشی در دانشگاه آزاد کرمانشاه چهار متر مربع است و امسال با صدور بخش‌نامه رکود علمی کیفیت آموزشی افزایش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=651227
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد