۷ سال پیش

دانشگاه‌های محروم پزشکی هیأت علمی بورسیه می‌گیرند
اطلاعات بیشتر

 

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از اعلام فراخوان بورسیه برای دانشگاه های کم برخوردار در اردیبهشت ماه ۹۵ خبر داد و گفت: این فراخوان برای متقاضیان خدمت در این دانشگاهها است.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


دکتر سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر در فراخوان های جذب هیات علمی برای دانشگاه های کمتر برخوردار، متقاضی کمتری وجود دارد و در مقابل تعداد متقاضی جذب در دانشگاه های علوم پزشکی بزرگ تر بیشتر است و در واقع توازنی برقرار نیست.
وی افزود: از همین رو ما نیز تمهیداتی را برای این امر در نظر گرفته ایم. برای این موضوع فراخوان بورسیه برای متقاضیان خدمت در دانشگاه های کمتر برخوردار یا همان مناطق محروم در اردیبهشت ماه منتشر می شود.
حسینی گفت: افرادی که در دوره های دکتری تخصصی تحصیل کرده اند و یا در سال های آخر تحصیل خود هستند می توانند از این فرصت استفاده کنند و در این فراخوان شرکت کنند.
وی تاکید کرد: دانشگاه های بزرگ و برخوردار بورسیه نخواهند داشت.
رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اظهار داشت: حقوق و مزایا در مناطق محروم و کمتر برخوردار به خاطر شرایطی که این مناطق دارند بیشتر از سایر مناطق است و جذب هیات علمی نیز مشمول طرح تمام وقت جغرافیایی است.
وی اضافه کرد: افرادی که در دوره های بورسیه به صورت تمام وقت جغرافیایی جذب می شوند به در دانشگاهها، بیمارستان ها و دستگاه های وابسته به وزارت بهداشت خدمت خواهند کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583460
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد