نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار استخدامی

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج نهایی ارزیابی تکمیلی ازمون استخدامی دبیر و هنر آموز در مرداد ماه اعلام خواهند شد.

27 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اعلام زمان برگزاری آزمون اصلح مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت دانشگاه فرهنگیان، اطلاعیه برگزاری آزمون مهارت آموزان رشته های آموزگار ابتدایی، آموزگار استثنائی و دبیری متوسطه منتشر شد.

27 تیر 1403 جزئیات بیشتر

برگزاری 22 آزمون استخدامی در دولت سیزدهم

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: در دولت سیزدهم 22 آزمون استخدامی برگزار شد که آخرین آزمون استخدامی این دولت 12 مردادماه خواهد بود.

27 تیر 1403 جزئیات بیشتر

قول برگزاری 3 آزمون استخدامی وزارت بهداشت به سرانجام نرسید!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، قول برگزاری ۳ آزمون استخدامی را داده بود که فقط یک مورد آن به سرانجام رسیده است.

27 تیر 1403 جزئیات بیشتر

وعده برگزاری دو آزمون دیگر برای استخدام در وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت گفت: وعده برگزاری دو آزمون دیگر برای استخدام 50 هزار نفر در وزارت بهداشت پیش بینی شده است.

27 تیر 1403 جزئیات بیشتر

هشدار و دلایل کمبود معلم در سال تحصیلی جدید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس طی نامه‌ای خطاب به سرپرست ریاست جمهوری دلایل کمبود معلم در مدارس را تشریح و راهکارهای جبران این کمبود را بیان نمود.

24 تیر 1403 جزئیات بیشتر

مهلت ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق تمدید شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق سازمان ثبت اسناد و املاک كشور سال 1403 منتشر شد. داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده بودن می...

24 تیر 1403 جزئیات بیشتر

مهلت ثبت نام در سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان تمدید شد

به گزارش ایران استخدام فرصت ثبت نام در سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان به منظور بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام آموزگاری تمدید شد.

24 تیر 1403 جزئیات بیشتر

منابع آزمون کارآموزی وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، منابع سوالات آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۳ به نمایندگی از کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور اعلام شد.

24 تیر 1403 جزئیات بیشتر

تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به کجا رسید؟

به گزارش ایران استخدام، لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور در برنامه صف اول در شبکه خبر، به بیان جزئیاتی آخرین وضعیت موضوعات مرتبط با حوزه اداری و استخدامی از جمله تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی در دولت...

24 تیر 1403 جزئیات بیشتر

شناورسازی یک ساعت اول ساعت کاری برای افراد با شرایط خاص

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس سازمان استخدامی کشور گفت: یک ساعت اول ساعت کاری ادارات برای افراد با شرایط خاص شناور می باشد.

24 تیر 1403 جزئیات بیشتر

درخواست استخدام پرستاران فعال دوران کرونا

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس سازمان نظام پرستاری از درخواست برای صدور مجوز استخدام پرستاران فعال دوران کرونا در وزارت بهداشت خبر داد.

24 تیر 1403 جزئیات بیشتر

مهلت 6 روزه اعتراض به نتایج نهایی آزمون استخدام آموزگاری

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، بر اساس دستور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدام آموزگاری به مدت 6 روز مهلت دارند تا نسبت به ثبت اعتراض به نتایج اقدا...

24 تیر 1403 جزئیات بیشتر

درخواست مجوز استخدام نیروی جدید در وزارت نفت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری شانا، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از درخواست استخدام نیروی رسمی و غیر رسمی در وزارت نفت از طریق سازمان اداری و استخدامی خبر داد.

23 تیر 1403 جزئیات بیشتر

نتایج نهایی آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران، نتایج نهایی کنکور اختصاصی دانشگاه های افسری ارتش ج.ا.ا در سال تحصیلی 1404-1403 اعلام شد. داوطلبان جهت مشاهده نتایج خود به لینک زیر مر...

23 تیر 1403 جزئیات بیشتر

آغاز ارزیابی تکمیلی داوطلبان استخدامی دبیری استان هرمزگان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ دبیری و هنرآموزی آ...

23 تیر 1403 جزئیات بیشتر

دستور وزير آموزش و پرورش برای رسیدگی مجدد به پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از وزارت آموزش و پرورش؛ رسیدگی مجدد به پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت.

21 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه فرهنگیان تا اواسط مردادماه

به گزارش ایران استخدام، سرپرست سازمان ملی سنجش آموزش کشور در مصاحبه‌ای اعلام کرد: نتایج نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان تا اواسط مردادماه اعلام خواهد شد.

21 تیر 1403 جزئیات بیشتر

نتایج آزمون استخدام بانک توسعه صادرات اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، نتایج کتبی آزمون استخدام بانک توسعه صادرات ایران اعلام شده است، داوطلبان جهت مشاهده نتایج خود به لینک زیر مراجعه نمایند.

21 تیر 1403 جزئیات بیشتر

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، نتایج کتبی آزمون استخدام شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید اعلام شده است، داوطلبان جهت مشاهده نتایج خود به لینک زیر مراجعه نمایند.

21 تیر 1403 جزئیات بیشتر