۷ سال پیش

در برخی از رشته‌ های دانشگاه فرهنگیان با کمبود نیرو مواجه هستیم
اطلاعات بیشتر

در برخی از رشته‌محل‌ها با کمبود نیرو مواجه هستیم

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: در برخی از رشته‌محل‌ها با کمبود نیرو مواجه هستیم.

حسن پیریایی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: به منظور رسیدن به توازن نیروی انسانی در برخی رشته‌محل‌ها در استان نیاز است از طریق آزمون‌های استخدامی و کنکور سراسری پذیرش داشته باشیم.

وی ادامه داد: در استان در برخی رشته‌محل‌های دوره ابتدایی و رشته‌محل‌های دوره دبیرستان با کمبود نیرو مواجه‌ هستیم و این در حالیست که استان‌های دیگر در این دو مورد دارای مازاد نیرو هستند.

پیریایی تصریح کرد: انتظار می‌رود در سال‌های آینده برای رسیدن به توازن نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی ماده 28 سهمیه استان افزایش یابد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان تأکید کرد: برای آزمون استخدامی ماده 28 باید ورودی کنکور دانشگاه فرهنگیان به نحو چشمگیری افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 229 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان پذیرش می‌شوند، تصریح کرد: همچنین امسال برای اولین بار 585 نفر از دانشگاه فرهنگیان لرستان فارغ‌التحصیل می‌شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=671023
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد