۷ سال پیش

دغدغه تأمین هزینه‌های آموزشی نیروهای استخدامی آموزش و پرورش را نداریم
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این دانشگاه باید هزینه‌های لازم در خصوص آموزش نیروهای داوطلب استخدام در آموزش و پرورش را از این وزارتخانه دریافت کند، گفت: تکلیف سرپرستی دانشگاه فرهنگیان را نمی‌دانم و پیگیری هم نمی‌کنم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص دوره آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: تعداد داوطلبان خدمت در آموزش و پرورش که از طریق آزمون استخدامی این وزارتخانه و برای طی کردن دوره آموزشی به دانشگاه فرهنگیان آمده‌اند، 4500 نفر هستند؛ البته آموزش و پرورش 5 هزار ردیف استخدامی گرفته بود که هنوز 500 نفر از این افراد انتخاب و معرفی نشده‌اند.
وی ادامه داد:‌ بنا بود از این تعداد 3200 نفر در رشته‌هایی که در دانشگاه فرهنگیان ارائه می‌شود، ورود پیدا کرده و دوره‌های لازم را ببینند که در حال حاضر این افراد مشغول گذراندن این دوره‌ها هستند.
مهرمحمدی یادآور شد: 1300 نفر باقی مانده از این تعداد نیز به دانشگاه تربیت دبیر فنی شهید رجایی رفته‌اند؛ البته در دانشگاه‌ فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برنامه یکسانی که در گروه هماهنگی تربیت معلم به تصویب رسیده به اجرا گذاشته شده است و این افراد پس از توفیق در آزمون پایانی وارد آموزش و پرورش می‌شوند.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان در خصوص «تأمین هزینه‌های آموزشی داوطلبان ورود به آموزش و پرورش»، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان باید هزینه‌های لازم را از آموزش و پرورش دریافت کند؛ البته در خصوص منبع تأمین هزینه‌ها در این وزارتخانه تصمیماتی گرفته شده است و عملیاتی خواهد شد و ما دغدغه‌ای نداریم؛ ضمن اینکه مخاطب و طرف ما نیز مهارت‌آموزان نبوده، بلکه آموزش و پرورش است.
مهرمحمدی با بیان اینکه ظرفیت ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان باید با توافق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعیین و اعلام شود، عنوان کرد: علت آن، این است که به ازای تک‌تک این ورودی‌ها باید یک ردیف استخدامی اختصاص یابد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان در خصوص «مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید»، خاطرنشان کرد: برنامه‌ متفاوتی نسبت به سال گذشته نداریم و بر اساس تعداد دانشجویانی که وارد این دانشگاه می‌شوند که بخشی از آن از طریق آزمون سراسری و بخشی از طریق آزمون استخدامی و دوره مهارت‌آموزی یکساله است، سعی در خدمات‌دهی با کیفیت‌تر به آنها را داریم.
وی در خصوص «سرانجام تعیین تکلیف ریاست دانشگاه فرهنگیان»، اظهار داشت: هنوز این مسئله تعیین تکلیف نشده است و بنده رکورددار حضور در سرپرستی‌ها هستم.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: اینکه تکلیف سرپرستی بنده چه خواهد شد را نه می‌دانم و نه پیگیری کرد‌ه‌ام.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655562
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد