۷ سال پیش

دولت با ایجاد رونق اقتصادی حقوق کارگران را احیا کند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 دبیر شورای هماهنگی اتحادیه های کارگران کشورگفت:بعضی از مواد قانون کار ،خصوصا تبصره 2 ماده 6 این قانون نیاز به بازبینی و اصلاح دارد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش ایلنا،«مهدی عقبایی»دبیر شورای هماهنگی اتحادیه های کارگران کشور گفت: کارگران  عرصه کار و تولید همواره با تلاش راستین خود سعی در به گردش در آوردن چرخ های صنعت داشته اند و در سال جدید نیز که مزین به نام اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل می باشد همواره در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

عقبایی بابیان اینکه کارگران از دولت انتظار حقوق و دستمزدی متناسب با تورم و سبد معیشتی خانواده‌های خود را دارند، افزود:با توجه به پشت سر گذاشتن سالهای سخت تحریم اکنون که  در دوران پسا برجام به سر می بریم کارگران از  دستگاهای مقننه،مجریه و قضائیه انتظار دارد  که حق زایل شده مردم ایران خصوصا کارگران (در چند سال گذشته)را از مراجع بین المللی در خواست و به ملت صبور و جامعه زحمتکش و حداقل بگیر کارگران برگرداند.

دبیر شورای هماهنگی اتحادیه های کارگران کشور با تاکید بر تبصره 2 ماده 7 قانون کار خواستار پیگیری مجدانه قوای سه گانه ،در خصوص قراردادهای موقت،پیمانی و حجمی برای مشاغلی که ماهیت مستمر دارند، شد.

وی از کارگران سراسر کشور خواست،مانند سالهای گذشته حضور فعال خود را در 11 اردیبهشت،روز جهانی کار در کنار دیگر کارگران عدالت خواه دنیا خواسته‌های صنفی خود را مطرح و پیگیری کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585438
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد