۷ سال پیش

دولت فکری به حال ۲۹۰۰ بیکار جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد کند
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت فکری به حال 2900 بیکار جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد کند.

جهت مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید مصطفی مهدی ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از مشکلات عمده در این استان که امروزه خطرآفرین شده است به مشکلات بیکاری باید اشاره کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال نابودی نسل جوان است و همچنین آنها را به گونه‌ای نسبت به نظام و دین بدبین کند که یکی از اهرم‌های آن بیکاری است.
وی با اشاره به اینکه شاهد مشکلات زیادی در جامعه جوان کشور و استان هستیم، گفت: باید برای اشتغال آنها تلاش شود چرا که دشمنان نابودی جوانان ما را هدف خود قرار داده است.
این مسؤول رفع معضلات اجتماعی را بدون تلاش برای اشتغال جوانان سخت دانست و افزود: برای مثال اگر فرزندی از خانواده ایثارگران خطایی در جامعه انجام دهد تبعات سنگینی در جامعه دارد.
مهدی در همین خصوص افزود: در استان تعداد 2900 نفر بیکار در جامعه ایثارگری داریم که دولت باید برای آنها کاری انجام دهد.
وی در ادامه معضلات اجتماعی را نگران کننده دانست و گفت: بخشی از این معضلات با رفع بیکاری و بخش دیگری را باید با کار فرهنگی برطرف کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=662008
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد