۷ سال پیش

دولت یازدهم بیشترین پیوستگی را با کارگران دارد
اطلاعات بیشتر

 

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم بیشترین پیوستگی را با کارگران داشته است، افزود: ارتقای زندگی کارگری در دستور کار دولت قرار دارد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جمع کارگران حاضر در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی پس از تبریک روز کارگر گفت: سلام می‌کنم به همه کارگرانی که پای کوره‌های فولاد در این شرایط بد اقتصادی همچنان سختی کار را تحمل کرده‌اند.

وی افزود: سلام عرض می‌کنم به همه کارگرانی که نتوانستند به شغل دست یابند به همه آنهایی که به جامعه خدمت می‌کنند و به همه شیرزنانی که در این کشور کالا و خدمات تولید می‌کنند.

ربیعی با تاکید بر اینکه مراسم روز کارگر امسال که در مرقد امام برگزار شد سال تحویل کارگری است گفت: ما هر سال در مرقد امام سال تحویل کارگری می‌گیریم.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌های امام در عرصه انقلاب در چارچوب مبارزه با فقر و نابرابری و استقلال کشور بود و ما با همه میراث‌های امام پیوند می‌بندیم.

ربیعی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم بیشترین پیوستگی را با کارگران داشته افزود: ارتقای زندگی کارگری در دستور کار دولت قرار دارد.

وی ادامه داد: البته ما اقتصاد ورشکسته‌ای را تحویل گرفتیم. در حق کارگران اجحاف شده بود.

ربیعی با اشاره به برگزاری جلسه‌ پیشروی شورای عالی اشتغال گفت: در این جلسه از برنامه‌هایی که برای اشتغال تدوین کرده‌ایم رونمایی می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما سال گذشته 11 میلیون کارگر را بیمه کرده‌ایم و پیگیر بیمه فراگیر بازنشستگی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ دوره‌ای تا این میزان نزدیکی میان کارگران و دولت وجود نداشت گفت: در دولت گذشته فاصله دستمزد و تورم 90درصد افزایش پیدا کرده بود و عده‌ای که مسبب این اوضاع بودند صدایشان در نمی‌آمد. از این روز فاصله کارگران و دولت که در تمام سال‌های انقلاب تلاش می‌کردیم این فاصله را کاهش دهیم با اقدامات منفی افزایش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در سال آینده بار دیگر به اینجا می‌آییم تا ببینیم چقدر اهدافمان را رو به جلو برده‌ایم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس در 7 اسفند گفت: در این انتخابات جامعه کارگری پیروز شد. امیدواریم در سال‌های آینده کارگران بیشتری در مجلس شورای اسلامی و مجامع مختلف حضور داشته باشند.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال‌های آینده به همت مسئولان کارهای بزرگی انجام دهیم و موجب این شویم که کارگران زندگی پرنشاطی داشته باشند تا آزادی و رهایی از استکبار زیر پرچم رهبری محقق شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583529
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد