۷ سال پیش

راهپیمایی روزکارگر را پررنگ‌تر از قبل برگزار می‌کنیم
اطلاعات بیشتر

 

 دبیرکل خانه کارگر با تاکید بر اینکه امسال راهپیمایی را پررنگ‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌کنیم، گفت: هر کس مخالف است بیاید تا با صحبت آنها را قانع کنیم که حرکت ما در راهپیمایی روز 11 اردیبهشت ماه در راستای آرمان‌های امام و انقلاب است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب با اعلام این مطلب در جمع کارگرانی که در نخستین روز از هفته کارگر سال 95، برای ادای احترام و تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حاضر شده بودند، گفت: همه ما به اتفاق در محضر امامی ایستاده‌ایم که در مقابل استکبار ایستاد و ما هرچه آموخته‌ایم درس ایثار و مقاومت است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس با تاکید بر اینکه کارگران ستون فقرات اقتصاد مقاومتی هستند گفت: کارگران از اول جنگ ایستادگی کردند با تحمل شرایط سخت اقتصادی انقلاب را رو به جلو بردند.

محجوب با اشاره به اینکه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیشگامان جامعه کارگری است گفت: ایشان می‌دانند که ما ایستادگی کردیم تا در باب امنیت شغلی و اصلاحات مورد نیاز به پیش رویم.

دبیر کل خانه کارگر ادامه داد: با همسان سازی را بارها مطرح ساختیم و خواهان آن هستیم که حقوق بازنشسته با افزایش دستمزد کارگران افزایش یابد

رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به آمار بیکاری زنان سرپرست خانوار که دو برابر مردان است گفت: مسئله زنان سرپرست خانوار با طرف توجه همه مسئولان باشد. ضمن اینکه ما جوانان کارگر تحصیلکرده‌ای داریم که نیازمند توجه مسئولان هستند.

محجوب افزود: از وزیر کار می‌خواهیم که به دولت یادآوری کند که حقوق از دست رفته کارگران را پیگیری کند و این یکی از آرمان‌های امام بود که همواره می‌گفت کارگران در رأس امورند.

رئیس فراکسیون کارگری تصریح کرد: ما باید میدان را برای جوانان کارگر باز کنیم و این جزء با اتحاد و همقدمی جامعه کارگری ممکن نمی‌شود.

محجوب با اشاره به اینکه کارگران 40 درصد جامعه جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند گفت: ما باید در راستای خواسته‌های آنها قدم برداریم تا مطالبات محقق نشده آنها در سال‌های گذشته تحقق پیدا کند.

دبیرکل خانه کارگر ادامه داد: قصد ما تجدید بیعت با امامی است که به سپاس او اینجا جمع شدیم، افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم امید را در دل ناامیدان برانگیزیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583530
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد