۸ سال پیش

راه‌اندازی سیستم جدید مکانیزه در صندوق بیمه روستائیان و عشایر
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: حمایت از اقشار ضعیف جامعه و تحت پوشش قرار دادن این افراد اساس تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، محمد پوستین‌دوز با تاکید بر اهمیت بیمه‌های روستایی اظهار کرد: ارتباط چهره به چهره با روستاییان و عشایر، انجام کارهای فرهنگی و روشنگری در زمینه بیمه از روش‌های نهادینه کردن بیمه در بین جامعه روستایی استان است.
وی خاطرنشان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نهادی حمایتی از کشاورزان است که می‌تواند در مواقع ضرر و زیان آسیب‌های وارده به کشاورزان و عشایر را جبران کند.
پوستین‌دوز گفت: جامعه هدف صندوق، نیروهای مولد جامعه هستند که خوشبختانه دولت نیز توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته و ایجاد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جهت اجرای اصل 29 قانون اساسی است.
معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استانهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور تصریح کرد: از جمله اقداماتی که معاونت بیمه‌ای توجه ویژه‌ای به آن نشان داده، تعامل و ارتباط تنگاتنگ و تعامل حداکثری با سایر معاونت‌ها و مدیران ستادی صندوق است.
وی از برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی سیستم جدید مکانیزه در صندوق خبر داد و افزود: با توجه به دستور مدیرعامل و با همکاری مشترک معاونت اقتصادی برنامه‌ریزی صندوق و معاونت بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌ها، در حال راه‌اندازی سیستم جدید و مکانیزه اتوماسیون هستیم که قابلیت‌های بالایی دارد از این‌رو با توجه به ظرفیت‌های مکانیزه که ایجاد خواهد شد، خدمات نوین و شایسته‌تری را به بیمه‌شدگان ارائه تا بهره‌وری و کارآیی نیروی انسانی در صندوق افزایش و در وقت و هزینه مخاطبان و کارکنان صندوق صرفه‌جویی شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=555575
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد