۷ سال پیش

رتبه نخست استان بوشهر در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی کشور
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهرگفت:این استان برای نخستین بار رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی را از آن خود کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


حمید رضا پناه روز یکشنبه درنشست خبری به مناسبت هفته دولت افزود: سهم استان بوشهر از محل تسهیلات مشاغل خانگی ۷۶میلیارد ریال بود که استان ۹۶درصد این میزان اعتبار را جذب کرده است.
وی با اشاره به راه اندازی کارگاههای کمیته حفاظت فنی تصریح کرد:برای صیانت از نیروی انسانی کارگاههای کمیته حفاظت فنی در استان برای ارائه آموزشهای لازم در این زمینه راه اندازی شد که به این وسیله آمار حوادث در کارگاهها نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش نشان می دهد.
وی با تاکید بر برطرف کردن اختلافات کارگری در کوتاه ترین زمان ممکن اظهار کرد: پارسال مدت زمان رسیدگی به این اختلافات را در مراجع حل اختلاف کاهش دادیم و با توجه به آموزشهای ارائه شده ۳۵درصد پرونده ها با سازش خاتمه یافت.
وی یادآور شد: با استفاده از اعتبارات ملی عملیات اجرایی احداث یک استخر ورزشی در شهر بوشهر آغاز و در زمان حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پناه گفت: احداث مجموعه ورزشی شهرستان گناوه و مرکز تحقیقات در عسلویه در دستور کار قرار دارد.
وی در خصوص فعالیت های حوزه کارآفرینی گفت: برگزاری جشنواره ها و ایجاد فرهنگ کارآفرینی، ارائه آموزش های رایگان کارآفرینی و مشاغل خانگی، آموزش و مبارزه با اعتیاد و فرزند پروری از جمله آموزشهای ارائه شده در این بخش است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: پارسال در بخش هدایت نیروی کار بر اساس آمار هشت هزار و ۵۴۶ نفر کارجو ثبت نام کرده اند که ۷۲ درصد مرد و ۲۸ درصد زن بودند که از این تعداد سه هزار و ۲۴۸ نفر در کارگاه های مختلف مشغول به کار شدند.
وی یادآور شد: همچنین در زما حاضر یک هزار و ۸۹۴نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری می شوند.
پناه در خصوص وضعیت تعاونیهای مرزنشینی نیز گفت: حسابرسی از این تعاونیها انجام شده ولی هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=660434
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد