۷ سال پیش

رشد صنعت گردشگری با اشتغال‌زایی رابطه مستقیم دارد
اطلاعات بیشتر

 

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه رشد گردشگری منجر به افزایش اشتغال‌زایی خواهد شد، بر لزوم برنامه‌ریزی بلند مدت و استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌منظور توسعه این صنعت تأکید کرد.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات رابطه گردشگری و اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تأکید بر ضرورت آماده‌سازی زیرساخت‌های حوزه گردشگری در راستای جذب بیشتر گردشگر خارجی، گفت: کمبود هتل، نوع حمل و نقل گردشگران در داخل کشور، ارائه خدمات و غیره با مشکلاتی روبرو است و این موارد مانع ایجاد رونق در این صنعت مهم می‌شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گردشگر خارجی باید رفاه و آسایش داشته باشد از این رو ارائه خدمات مناسب ضرورت می‌یابد، اظهار کرد: به عنوان مثال طرح تسهیل واردات خودروهای گردشگری در گذشته مطرح شد ولی با مساعدت لازم صورت نگرفت و این در حالیست که توجه به توسعه حمل و نقل گردشگری یکی از شاخصه‌های بین‌المللی است.
وی با بیان اینکه خودروهای مخصوص گردشگری دارای امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و غیره هستند که نیاز جدی گردشگران خارجی است، افزود: متاسفانه چندی پیش خانواده گردشگر خارجی را دیدم که بخاطر نبود سرویس بهداشتی و امکانات حداقلی مناسب در یکی از شهرها دچار مشکل شده بودند از این رو نیاز جدی به آماده سازی امکانات رفاهی در کشور وجود دارد.
این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه برای توسعه عرصه گردشگری باید فرهنگ سازی مناسب در جامعه انجام شود، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید نسبت به اهمیت و جایگاه گردشگری در بین صنایع مختلف آگاه شوند تا در پذیرش گردشگران و توسعه این صنعت از هیچ اقدامی دریغ نکنند.
جعفرزاده ادامه داد: خوشبختانه ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود و با داشتن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خاص می‌تواند به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری در دنیا معرفی شود لذا باید اطلاع رسانی مناسبی در این بخش صورت بگیرد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با رشد عرصه گردشگری در کشور شاهد افزایش اشتغال‌زایی خواهیم بود از این رو مسئولان مربوطه باید با برنامه‌ریزی بلندمدت و استفاده از ظرفیت‌های موجود به توسعه این صنعت کمک کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=648347
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد