۷ سال پیش

رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در استان سیستان و بلوچستان
اطلاعات بیشتر

 مشکل کمبود نیروی انسانی در سیستان و بلوچستان را برطرف می کنیم

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تامین نیروی انسانی از تامین فضای آموزشی مهم تر است که در این راستا از طریق خرید خدمت، سرباز معلم و سهمیه‌های استخدام تلاش کرده‌ایم مشکل کمبود نیروی انسانی را در استان برطرف کنیم.
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛علیرضا نخعی در جلسه شواری آموزش و پرورش استان واقع در سالن اجتماعات  استانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره ) و شهدای اسلام ،اظهار کرد: برای بهبود فضاهای آموزشی استان علاوه بر اعتبارات جاری که آنها نیز باید افزایش پیدا کند، 170 میلیارد تومان اختصاص می‌یابد که این مبلغ تعهدات دیگر بخش ها را نیز باید افزایش دهد.
وی ادامه داد: در میان استان‌های آذربایجان غربی، هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان که در بحث آموزش و پرورش نیاز به توجه بیشتر دارند ، وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه به این استان را در اولویت قرار داده است.
وی تصریح کرد:ساخت هزار کلاس درس جدید برای سال 95 توسط بنیاد مستضعفان در دستور کار قرار گرفته است که بخش اعظم آن به استان سیستان و بلوچستان تعلق خواهد گرفت .
نخعی افزود: تاکنون 60 مدرسه توسط بنیاد مستضعفان در استان ساخته شده که این تعداد در سال جاری به 100 کلاس درس خواهد رسید.
وی با بیان اینکه به مهارت آموزی در دانش آموزان باید توجه شود ،اظهار کرد:در راستای کار آفرینی باید به دانش آموزان در مدارس به خصوص مدارس شبانه روزی در رشته های مختلف مهارت لازم آموخته شود.
وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای 609 نفر باقی مانده از ظرفیت 1000 نفری استان برای مهر 95 در مرداد ماه برگزار خواهد شد.
وی همچنین از استخدام 600 نفر دیگر از محل سهمیه جدید و 730 نفرسرباز معلم مختص این استان خبر داد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=609030
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد