۷ سال پیش

رفع کمبود نیروی معلم خراسان‌جنوبی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

سال آینده کمبود معلم خراسان‌جنوبی رفع می‌شود
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، گفت: آموزش و پرورش استان با کمبود نیروی ناچیزی مواجعه بوده که در سال آینده با پذیرش، دانشجویان دانشگاه تربیت معلم استان کمبود نیروی آن جبران می‌شود.
عباس لامعی در‌ گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه مراسم سپاس از معلم در سطح شهرستان‌ها با حضور مسئولین و مدیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اظهار کرد: ساعت 8:30 صبح یکشنبه در دبیرستان دوره اول "شهید شیخ هادی" با حضور استاندار و مسئولین استانی مراسم تقدیر از معلمان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به سایر برنامه‌های هفته معلم در استان، بیان کرد: در دومین روز هفته معلم، عیادت از بیماران فرهنگی را با حضور مسئولین خواهیم داشت و در روز سه‌شنبه بزرگداشت متوفیات فرهنگی سال گذشته در مرکز استان نیز برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه 15 هزار فرهنگی در بخش‌های اداری و آموزشی در آموزش و پرورش استان فعالیت دارند، افزود: مراسم تجلیل از 500 نفر پیشکسوت در اردوگاه هدایت در بیرجند در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.
لامعی با اشاره به سایر برنامه‌های هفته معلم، تصریح کرد: در پنجمین روز هفته معلم غبارروبی مزار شهدا همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا را در بیرجند خواهیم داشت.
وی با اشاره به آخرین روز هفته معلم، عنوان کرد: تجلیل از 25 معلم برگزیده استانی و یک معلم برتر کشوری را در سالن قلم چی با حضور نماینده مقام عالی وزارت و استاندار برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به طرح‌هایی که تا کنون برای معلمین استان پیاده شده است، یادآور شد: طرح رتبه‌بندی معلمین در سال گذشته انجام شده که درصد ناچیزی از معلمین طرح رتبه‌بندی‌شان مانده، که تا اواخر امسال انجام خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه حقوق معوقه معلمین حق‌التدریس در هفته معلم پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: معلم‌هایی که در شهرهای مرزی استان مانند نهبندان، درمیان، زیرکوه، سربیشه فعالیت داشته حق نوار مرزی دریافت می‌کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587640
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد